HJÆLP en ny golf 2 ejer {{forumTopicSubject}}
Jeg har solgt min Corolla Gsi for at købe denne golf 2 turbo diesel. Men jeg er ikke ret meget inde i hele vw miljøet, hvis i forstår?
Jeg har nogle ting jeg godt kunne tænke mig at lave om på bilen. Men jeg ved ikke hvor jeg skal lede.
Jeg kunne tænke mig følgende:
1) En recaro kabine, det har jeg set nogle golf'er kører rundt med. Er det noget man kan købe eller hvad?
2) Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad G60 udstyr er? Og hvor det kan ses.
3)Så har jeg set at nogle golf'er lige som mig har 4 lygter foran og andre 2, men nogle har firkantede. Hvad er forskellen?
Og er der en Golf 2 klub
Mvh Laust K
På forhånd tak
apr 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 21
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 72 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 2.148
Du kan faktisk få en del forskellige kabiner til en Golf 2.
Du kan få en original GTi stue, som er sportssæder. De fås i forskellige farver alt efter årgang.
Derudover kan du også få en læderstue fra en rally model. Læderstuerne er svære at få fat på, og finder man nogen, så er de ofte temmelig slidte.
Men De recarosæder du snakker om er sikkert fra en GTi. De kan fås ved mange ophuggere.
Men jo, du kan godt få en omdrejningstæller til din også. Du skal blot finde et instrument fra en GTD. Jeg har dog hørt noget om at man også kan tage et almindeligt instrument fra en model med omdrejningstæller og montere. Men der er vist noget med nogle kabler dertil som mangler.
apr 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 21
jul 2004
Følger: 102 Følgere: 101 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 104
jun 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 198
mvh
henrik
www.VAGcars.dk
HJÆLP en ny golf 2 ejer