{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. Sækning af bil {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil gerne sænke min bil (golf 4), men jeg har et par spørgsmål. Kan jeg selv købe sænknings fjedre fra fx. Astina ( 40mm) også tage dem med til en mekaniker og få skiftet mine fjedre der eller skal mekanikeren bestille nogle hjem til mig også sætte dem på? Og hvad er prisen for at få skiftet dem uden at mekanikeren selv skal bestille dem hjem og hvis det ikke er muligt hvad er prisen så for at få dem skiftet ved at mekanikeren selv har bestilt dem hjem? Det tages forbehold for evt. fejl da jeg ike er så ops på emnet, god aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. Sækning af bil
  • #1   6. apr 2020 Umiddelbart hvis jeg stod i din situation, ville jeg nok kontakte mekanikeren og høre ham ad.
    Han kan nok svare på spørgsmålet.:)
    God aften.

• #2   6. apr 2020 Hos min mekaniker er timeprisen bare højere når man selv kommer med delene, og så giver han ikke garanti smiley

• #3   6. apr 2020 kommer helt and på den mekaniker du bruger.

nogen vil ikke montere dele, man selv har med.

andre vil.

hos os er time prisen også højre, når vi montere dele, kunder selv har med.
    også er der ingen garanti.
    og skulle vi have skildt bilen ad og delen ikke passer, så er der en timepris på leje af liften, da bilen jo spærre for andet arbejde.

og tit, er der ikke så meget og spare, hvis man regne garanti med

• #6   6. apr 2020 Din mekaniker kan sandsynligvis finde billigere fjedre end du kan fra Astina.
    Men det er nok en opgave de færreste mekanikere vil påtage sig

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. Sækning af bil

Annonce