{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

William K
William K
Emner: 1 Svar: 1

Lædersæde til Citroen C3 {{forumTopicSubject}}

Hey BG
Ville blot forhøre mig om der er nogen der har kendskab til hvorvidt det er muligt at smide en kabine fra en DS3 over i en c3 fra 10'.
Eller om der er nogen der har gjort noget lignende med andre kaniner over i en C3?
Jeg har nemlig set mig lun på en læder kabine frem for den originale stof, men kan ikke finde nogen der originalt stammer fra en C3'er smiley
Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædersæde til Citroen C3
  • #1   20. jun 2020 ved ikke om den passer. Men måske vis du finder en læder eller del læder kabinen, fra en Peugeot 206/206+. og de plejer at være rimlig nemme at finde de kabiner, dør sider passer nok ikke men bag og forsæder ville jeg mene kunne passe over. Men du nok nød til at finde en kabinen og prøve at sætte det i,inden du køber den for at være hel sikkert på den kan monteres/passer i din bil.

• William K
    William K Tilmeldt:
    feb 2019

Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. jun 2020 Så skal jeg på jagt efter en sort læder kabine fra en 206'er så jeg kan se om den passer. Ved du eventuelt om blot bagsædet fra en DS3 passer i?
    Tænker ikke umiddelbart der burde være den store forskel på bagsæderne, men så igen, hvad ved jeg smiley

• #3   20. jun 2020 Det kan da også være det hele passer fra en ds 3. Har du funden en kabine fra sådan en ?, vis ja så inden du køber den så prøv da om forsædet passer lige i din og bag sædet. Det tager ikke længe at skille det af og prøve om det passer over. tror det gør det da de to kabiner minder om hinanden hvordan de er skruet sat/fast. husk at tage plus af batteriet når du skal tage forsæder ud, da du skal have stikket af til sæde varme og airbag under sædet. Så skal du ikke til at have tester på bagefter når du har sat den nye kabine i for at slette fejlkoder på airbag igen. ang 206+ kabinen. tror også begge forsæder passer fra den af, ang bagsædet ved jeg ikke helt. Men igen Det var mere at de er nemme at finde i læder og del læder kabinen.

• #4   20. jun 2020 vis den kunne passe fra en peugeot 207 rc så ville det se godt ud. Men de koster også en del den her er ok billige til hvad folk kan finde på at forlange for dem. Men den har også et par fejl

https://www.dba.dk/interioer-207-rc-kabine/id-1063932060/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing

• #5   20. jun 2020 Men ang en del læder eller læder kabine fra en 206er. dem har jeg før fundet tilsalg til andre, for ca 1000/1200 kr i rigtig god stand.

Kommentér på:
Lædersæde til Citroen C3

Annonce