{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reperation af kofanger ???
  • #1   5. mar 2007 man plast svejser det....

• #2   5. mar 2007 Altså jeg har repareret min bageste med glasfiber spartel og det holder rigtig godt. Måske er der noget andet smiley

• #3   5. mar 2007 Det er glasfibermåtte med flydende polyster, der ikke altid vil enes med platikkofangere. Glasfiber i sig selv er stærkt og spartel kan sidde på stortset alt.

Så er det på det rene.

Smårevner, er det gennemgående eller bare hakker ned i plasten?

• #4   5. mar 2007 Christina J

Jeg kan tage nogle billeder af min kofanger, så kan i alle sammen se den? Men det bliver først i morgen...

• #5   5. mar 2007 Jeg har glemt alt om det imorgen, men hvis det ikke er gennemgående, kan du spartle dem med alm. polyesterspartel efter du har slebet dem ned. Hvis de er gennemgående skal de plastiksvejses, oig det har jeg ingen forstand på overhovedet. Ved bare at glasfibermåtterne ofte slipper undergrunden når det er den type plast som kofangere oftest er lavet af.

• #6   5. mar 2007 LIge for at få en ting på det rene... der er lidt forskel på kofangere. Men ja som CJ skriver kan hakker og revner der ikke er gennemgående til at spartle med polyesterspartel. Men revner kan spartles hvir kofangeren ikke er sprøjtestøbt. Normale sprøjtestøbes kofangere dog til alle biler. Og det gør at du ikke får glasfiber hverken spartel eller måtter til at binde på det. Så det skal svejses

Kommentér på:
Reperation af kofanger ???

Annonce