{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

Film indpakning af bil {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring mhst at få bilen wrappet eller pakket ind i film?

Både mhst kvalitet/ nogen er måske bedre til jobbet end andre. Nogen der kan anbefales. ??

Men også Holdbarhed på filmen over tid??

Kan det vaskes i vaskehal eller skal det vaskes i hånden??

Hvordan reagere filmen på sollys/uv lys mhst at falme??

Vil filmen begynde at løsne sig med tiden i hjørner/kanter?

Bare kom med inputs. Alle oplysninger kan bruges.

Mvh. Dennis.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Film indpakning af bil
  • #1   5. mar 2021 MM Wrap i Vojens helt klart! smiley

Fantastisk dygtige og super flotte resultater smiley

Holdbarheden har været tip top på de biler jeg har haft det på smiley
    Lige som alm. billak vil jeg sige smiley

Hvis arbejdet er udført rigtigt, vil det holde i mange år smiley

• #2   5. mar 2021 Mange tak.

Det skal måske lige siges at jeg gerne vil høre alle erfaringer omkring wrapping men jeg bor på Sjælland og vil nok vælge et sted her og hører helst omkring steder her på øen smiley

• #3   5. mar 2021 på vores gamle firmabus havde vi folie/film på og den blev udsat for lidt af hvert i dens 16 årige levetid, og de 460.000 km den kørte.
    den blev brugt til at fragte dykker-udstyr og dykkere rundt i danmark, sverige og norge og den blev udsat for sand i massevis, saltvand. stort set alt det der ikke er godt for en bil.
    bevares folien var begyndt at krakelere mange steder, men den sad ikke løs overhovedet. hvilket var fantastisk når man tænker på hvilken behandling den fik
    jeg er sikker på at den folie man bruger idag er så meget bedre end det man havde for ja 16 år siden.

• #4   5. mar 2021 Ja det må være en anbefaling smiley

Var den også falmet eller kun krakeleret?

• #5   5. mar 2021 falmet syntes jeg ikke den var,og har der været nogen form for falmethed er det ikke noget af betydning, men krakeleret det var den, jeg har ikke engang et billede af det

• #6   6. mar 2021 Hvordan mhst vask af bussen.

Var det i hånden eller havde i adgang til vaskehal hvor den kunne være og i så fald gav det nogen problemer?

• #7   6. mar 2021 den blev vasket ca 1 gang om året og det var med højtryksrenser, den var for højt og for lang til en alm vaskehal. det var en ekstra lang ford transit med forhøjet tag

• #8   6. mar 2021 aldrig har jeg oplevet en så mishandlet bil som den transit. jeg har forsøgt mig et par gange med en grundig rengøring uden større held. for har ikke kunne finde tid nok til opgaven

• #9   7. mar 2021 Det store spørgmål er hvor nemt det er at få folien af igen

• #11   7. mar 2021 Ja lige end til folien har siddet på bilen de sidste 10år. smiley

• #12   7. mar 2021 Car coating Rødovre, tjek min Mercedes, bmw og Seat - det er dem som har lavet folie på dem.
    Bmwen har fået skiftet det nogle gange efterhånden grundet anden farve

• Steen J
    Steen J Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #13   7. mar 2021 Tjek Trimcar's facebook. Der er videoer af nogle ret vilde indpakninger. De har også lavet min.
    Jeg har selv folie på min Audi A4 Avant.
    Den kommer i vaskehal en gang om ugen og der er ikke kommet nogle ridser eller har sluppet nogle steder. Folien har siddet i 2 år og ser stadig ud som ny.

Kommentér på:
Film indpakning af bil

Annonce