1.554 visninger
|
Oprettet:
Bil knager efter sænkning {{forumTopicSubject}}
Hej herinde.
Jeg håber der er nogen som prøvet/hørt ligende problem jeg har.
Har en Seat Leon cupra 5f som jeg lige har sænket med eibach fjeder 20/25 mm. Efterfølgende har jeg en knage lyd når jeg holder stiller og drejer fra højre til venstre, lyder præcis som tårnlejer i begge sider, dem skiftede jeg i forbindelse med sænkningen. Og har så yderligere skiftet dem da jeg troede jeg var uheldig med og ha fået nogen der var defekte.
Lyden kan høres når du holder stille, og køre 0-10 km/t i timen har ikke bemærket den hvis du køre derover.
Håber der er nogen som har et godt foreslag til hvad jeg skal gøre her
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.074
og spændt dem mens bilen stå på hjulene.
ellers kan det være en/flere bøsninger som laver lyde,
og de kan forplante sig.
derfor bilen skal stå på hjulene, er du ændre vinklerne på de forskellene komponenter i undervognen
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3318 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.257
mar 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 68
Det var dog bumpstoppene, der skulle tilpasses, og så problemet blev løst. Har du selv stået for at sænke din bil?
jan 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 6
Ja har selv sørger for sænkningen på min bil.
Er det fordi fjederen gik imod den og den så derfra kunne lave sådan en lyd?
mar 2016
Min lyd forekom også kun, hvis man holdte stille og drejede mod venstre eller højre (dog kun fra førersiden), eller hvis man kørte i meget lav fart. Jeg er meget sikker på, at det er nøjagtig samme problem
Jeg håber, at det kan bruges, og at du evt. giver en update, hvis du kaster dig ud i ovenstående
jan 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 6
Det blir jeg nødtil og følge op på og håber fejlen ligger der????
mar 2016
Jeg synes selv, at det er et godt sted at starte. Jeg fik også en del forskellige bud i nogle Polo-grupper på facebook, da jeg forklarede mit problem, men det viste sig så at være noget helt andet. Streetpoint kan deres kram
Bil knager efter sænkning