{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blaupunkt nx
  • #1   11. dec 2021 Gider du lige gentage? Fordi første sætning giver 0 mening...

• #2   11. dec 2021 Converse er sports tøj, det mest ikoniske er deres klassiske støvle her.
    Converse All-Stars er verdenskendte og meget populære sko lavet af kanvas og med gummisåler. Produceret fra år 1917. De er lavet til at spille basketball i, men blev først rigtig populære da basketballspilleren Chuck Taylor begyndte at bruge dem som sine foretrukne sko. Chuck Taylor gjorde skoen berømt og skoen fik trykt hans signatur på siden. Converse All-Stars-skoene fås i et utal af forskellige farver, mønstre og illustrationer.
    Convers+ hedder noget Ford infotainment display.
    Minde, måske Mondeo … en original radio? Ja find selv på flere spørgsmål.

profilbillede
  • #3   11. dec 2021 #2

Ahh det giver mere mening

Jeg tvivler på der kan være en Blaupunkt radio i et par Converse... tror de bliver ret ubehagelige at gå i...

Dette emne er et godt klassisk eksempel på hvor lidt der skal til før en sætning bliver totalt uforståelig...

• #4   11. dec 2021 Ja okay. Jeg har 10 fede fingre.

Jeg mente en Ford mondeo???? og ja convers+

• #5   12. dec 2021 Vil du skifte radio i din bil skal du vide om bilen har CAnbus eller ej... (det har den nok)
    Så kræves en canbus adabtor, og så er du ellers kørende... Så med de rigtige kabler, så er det lige til... ellers er det ikke...

Kommentér på:
Blaupunkt nx

Annonce