{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Kadett B coupé
  • #1   4. apr 2022 Ebay.de
    Eller meld dig ind i en Opel klub.


  • #2   4. apr 2022 der gjorde jeg for lang tid siden, men intet derfor prøver jeg her.;)

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   4. apr 2022 Nu er det jo også 49 år siden den blev afløst af kadett c, som var meget mere populær. Jeg tænker din bedste mulighed er selv at få lavet de ting du vil have. Der er da nogle rundt omkring i landet som gør i at lave glasfiber spoilere, kofangere og så videre. Men ellers er det ebay, de tyske opel klubber, tyske biltræf, i det hele taget i tyskland chancen for at opdrive noget er størst.

  • #4   4. apr 2022 Det er nu faktisk ikke rigtigt at C'eren var mere populær. Der er produceret cirka 2,7 millioner stk. Kadett B og Olympia fra 1965 til 1973, mens C'eren i Opel regi 'kun' nåede cirka 1,6 millioner fra 1973 til 1979. At C'eren så til dato nok er den mest udnyttede verdensbil der nogensinde er produceret, og der findes et enormt styktal af andre mere eller mindre identiske biler solgt under andre mærker, er en anden sag.

    Men lad dog den stakkels Kadett være i fred. Hvis det er glasfiber og store spoilere man vil have, så findes der et mere moderne koncept der hedder Honda Civic, som er væsentlig bedre egnet til den slags.


  • #5   4. apr 2022 nu det mest vinge bag på jeg helst vil have. smiley
    vi må godt rykke lidt på Kadetten. det er en lækkert bil.


Kommentér på:
Opel Kadett B coupé

Annonce