{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

indfarvede dele {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg får min helt nye Clio2007 om ikke så længe, så skal den nok have nogle stylings dele, men ud body-kits, kunne jeg også godt tænke mig at fo indfarved spejle, de sorte lister på siden, er det noget man kan gøre selv og hvordan?

Kan man bare dække lakken til rundt om de sorte/mørkegrå lister på siden af bilen? og så så spraye med noget maling eller lak? eller skal det behandles på en eller anden måde først?

Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indfarvede dele
  • #1   20. apr 2007 Ha ha- Det bestiller du den da med fra fabrikken. MAn begynder da ikke at spray male en sprit ny bil...!

Snak med forhandleren om det!

• #2   20. apr 2007 Ja det korrekt, det kan jeg sagtens få et indfarvet fra frabrikken, men enten er det med det hele indfarvedet, eller som standard. Det ville jeg ikke, da nogle af de dele man så betaler for at få indfarvet skal skiftes ud med nogle mere stylet. og gi 5000 for at få malet/lakeret nogle spejle og 2 stykker plastik der er 10cm*45cm syntes jeg var lige i overkanten.
    Derfor ville jeg hører om der var en nem mulighed for dette efterfølgende, det er dog ikke det der har største priotet i første omgang.

• #4   20. apr 2007 HVIS du vil prøve at male listerne selv, så skal du afmontere dem.. Det andet holder ingen steder..

Men hvis du ik har prøvet at male før, så find en guide eller få en autolakere til det..

Kommentér på:
indfarvede dele

Annonce