{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Bedste lys??? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at proppe et xenon-kit i min Renault Safrane. Desværre kan man ikke få "klarglas"-lygter til sådan en svend, så mit spørgsmål er, om jeg (med mine standard-lygter) vil opleve en mærkbar forbedring med xenon ved aftenkørsel? Så er der jo også muligheden med look-a-like xenon-pærer... Vil det give en effekt? Jeg er ikke så meget ude efter udseendet, men mere at få super sigtbarhed. Og kan I anbefale steder at købe den bedste kvalitet? Ja, mange spørgsmål, men håber I kan hjælpe..
Takker.
Jakob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste lys???
  • #1   22. apr 2007 ja du vil helt klart kunne mærke forskel, hvis jeg var dig ville jeg tage en 8000k det giver et godt men også det fedeste lys.
    men de der "look-a-like " pære som du selv siger, har ikke noget som helst med xenon at gøre, de lyser lift kraftigere, det sku det eneste...

Lars

• #2   22. apr 2007 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=208360

jeg har selv look-a-like og det virker super...giver et super lys i sær aften/nat

• #3   22. apr 2007 jeg har selv "look-a-like" xenon, hvis philips vil kalde det det..

mit er et sæt Philips Bluevision fra bilxperten til 250kr. og det er mildest talt skidegodt.

lyset i hele keglen er blevet kraftigere, og lyset op til lys-kanten er meget meget tydelig.. den skiller fra intet lys til meget lys på meget få centimetre.. det har givet mig et rigtig godt lys.. jeg havde thansens xenon-look-a-like og philips's er altså bare så meget bedre.

helt klart pengene værd...

det lyder lidt som om jeg overdriver, men det er nu ikke løgn.. jeg kan godt forsøge at tage nogle billeder af det, men ved ikke hvordan kameraet vil reagere om aftenen. skriver i samme tråd og tager billeder i aften, så sæt "vis besked" på tråden.

• #4   22. apr 2007 jow det virker da. og vil da være en forbedring med look-a-like. MEN det er jo bare SLET ikk det samme som Xenon, der snakker vi virkelig om forbedring. der er bare det minus at det jo ikk er lovligt. og det koster ca. 5000 kr i matrialer at lave det lovligt

• #5   22. apr 2007 Ja jeg ved godt at det ikke er lovligt, men jeg er lidt ligeglad, bare jeg får et godt udsyn.. Min sikkerhed er vigtigere end loven.. Men jeg tror lige at jeg tager et nærmere kig på de forskellige look-a-like-pærer på markedet.. Nogle anbefalinger vedr. mærke osv? Udover Philips, selvfølgelig.. Takker

• Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #6   22. apr 2007 jeg har heller ikke klarlygter i min.. men der er bestemt meget kraftigere lys...
    jeg havde før Philips pære, som skulle lyse bedre end de almindelig pære.. men da jeg fik xenon var det klart meget bedre lyskraft...
    Du skal nok vælge 6000 kelvin (hvidt med blå strej), hvis du vil vælge det optimale lys styrke...
    Men jeg er dog enig at 8000 kelvin er flot med en skær af violet...
    jeg købte min hos autoxenon.com/dk de har da virket 1 år indtil videre...

Kommentér på:
Bedste lys???

Annonce