{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgave
  • #1   18. maj 2007 Det er fedt at sætte sit personlige præg i sin styling på bilen, altså bilen afspejler en selv... hvis du forstår. Ang motoren er det jo fedt at få den til at lyde som en racerbil eller andet... Men i det hele handler det vel om ego'et smiley ( ikke negativt ment)

• #2   18. maj 2007 det er vel en potens forlænger? haha for at få opmærksomhed og ja styrke ego'et? haha min bil er dyrere end din! mit anlæg spiller højere end dit! vi går jo helt i barndommen igen!

• #3   18. maj 2007 Det er vel ligesom at klæde sig ud med guldkæder og alt muligt lort.

• #4   18. maj 2007 Bortset fra farven ser min nuværende bil nogenlunde neutral ud, men tag ikke fejl, det er en raket. Personligt syns jeg en stylet bil er fed, men jeg ville aldrig selv ofre penge på styling, den fedeste bil jeg selv syns jeg har haft var en VOLD tunet Volvo 244 turbo fra ´84, udadtil helt standard men med knap 300 hk på hjulene rimeligt kvik, syns det var vildt sjovt og se en ung brian i sin vold stylede bil blive overrasket når han fik baghjul af en gammel rusten Volvo.. Håber det evt. kan bruges.

• #5   11. jun 2007 Jeg elsker at bruge penge

Kommentér på:
opgave

Annonce