{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Celisringe 6n {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har et lille spørgsmål, håber i kan hjælpe mig.
DEt er angående nogle angel eyes fra sonar , til en polo som min, som min kammi lige har monteret. Han har sat dem på, men uden de celis ringe der, da han ik vidste hvordan de skulle sættes til.
Der er 2 stik fra nye lygte, et med positions lys og alt det der, og et med blink. De er monteret korrekt da det bare skulle klikkes sammen, men så var der også 3 sæt ledninger (6 ialt på hver lygte) som vi ik helt ved hvordan skal sættes asmmen. De består af en sort og rød ledning. Håber i kan hjælpe. på forhånd tak

Este

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Celisringe 6n
  • #1   30. maj 2007 Prøv jer frem på et 12 volt batteri HUSK SIKRING PÅ PLUSSEN. Der er et sæt ledninger til ringene, et sæt til positionslys og et sæt til nogle dioder som også sidder u lygten så prøver i jer bare frem og alt efter va i vil have til a lyse så sætter i bare rød på plus og sort på minus. (et sæt= en sort og en rød)

• #2   30. maj 2007 DFEn forstår jeg ik helt. Skal jeg prøve at sætte de ledniger på batteriet? og når jeg har fundet ud af hvad er hvad, hvor skal de så sættes til? vel i det stik sammen med fjernlys og det eller?

Kommentér på:
Celisringe 6n

Annonce