{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slibning og spartling af plast dele..
  • #1   14. jul 2007 kommer jo lidt an på hvad det er du vil slibe og spartle.. Altså hvor grov den eksisterende overflade er...

Mht spartelmassen holder glasfiberspartel en del bedre end alm "husmands-spartel".. afslut med det supertynde flydespartel for det bedste resultat..

Husk det er forarbejdet der bestemmer hvor godt det kommer til at se ud. Så er du typen der ikke gider sidde og slibe i timevis så lad være med at gå igang med det der projekt.. det er tidskrævende og skal være 100% før det bliver pænt smiley

God fornøjelse med det

• #2   14. jul 2007 det ska være 1120% i orden så må tiden bar være der!

jamen overfalden er jo nærmest nubbert nu og det vil jeg jo gerne slippe for, så derfor ville jeg bar slibe det mat og give det noget spartel..

og det spartel jeg havde overvejet er sårn noget multi system spartel fra Förch er det ik okay?

• #3   14. jul 2007 kender det ikke, men kunne forestille mig det ville gøre tricket..

tror nu nok jeg havde valgt noget lidt blidere papir til at slibe overfladen ned med, tror nok 160 kan rykke ret meget iplastic. og egentligt bare skade mere end det ville gavne smiley Ihvertfald hvis det er den slags overflade jeg tror det er smiley

Men er da fornuftigt at høre du er indstillet på at gøre det ordentligt smiley

• #4   14. jul 2007 og hvad er tricket?

Hmm må jo se om jeg kan finde noget finere så smiley

Og det lydder til man bar skal prøve sig lidt frem smiley

• #5   14. jul 2007 tricket er en talemåde for dit færdige resultat smiley

aso du kan da godt prøve dig frem med dit 160 hvis du ikke har andet... det værste der kan ske er jo bare at du skal spartle det mere ik smiley

• #6   14. jul 2007 ja ja er med på det med primer, har godt nok noget spartel til sprøjtme men det er til lak? Det funker da ik sammen

• #7   14. jul 2007 vil bar lige sige det virker fint sådan her smiley

• #8   14. jul 2007 Er det bare en ujævn overflade i plasten du vil af med? For så skal den bare ha fylder. Sprøjtespartel kan optage fugt, det gør fylderen ikke.

Kommentér på:
slibning og spartling af plast dele..

Annonce