{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Henrik
Henrik
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32

Hjælp til diskret styling af Golf 3. {{forumTopicSubject}}

Jeg er stadig ganske våd bag ørene hvad angår styling men har da en ide om hvordan og hvorledes den skal se ud i sidste ende.

Har en del formentlig halv tåbelige spørgsmål som jeg lige må have ud af systemet, håber nogle kan hjælpe mig smiley

1 - Hvad er forskellen på angel eyes og lygter med de såkaldte DE ringe?
2 - Hvad er DE ringe og er de bedre eller det samme som Angel eyes?
3 - Hvad sidder der af lygter som standard i for kofangeren på en Golf 3, sagt på en anden måde, hvad skal jeg være opmærksom på når jeg køber mig et sæt angel eyes eller DE...hvad slags lygter skal jeg sikre mig der sidder i dem ?
4 - Er standard forlygterne lige til at udskifte med angel eyes eller er det en større operation når man er newbie som mig?

Det var vist det hele lige for nu, der kommer garanteret mere henad vejen smiley

Mvh
Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til diskret styling af Golf 3.
  • #1   20. jul 2007 Lygter fra golf 4 skulle vist passe over i? Ellers kan man købe nogle look a like lygter smiley

Se evt min

• Henrik
    Henrik Tilmeldt:
    jun 2007

#2   20. jul 2007 Det er de her lygter jeg gerne vil have, men smider jeg dem på skal jeg så være opmærksom på noget ? Er mine nuværende ledninger lige til at flytte direkte over i og så spiller de eller hvordan ?

Jeg har selvfølgelig prøvet at skrive til dem, men de er en evighed om at svare.

• #3   20. jul 2007 c.Klingenberg - De passer ikke direkte over i. De monteres på en helt anden måde mht til skruernes placering.

• #4   20. jul 2007 det der sidder i forkofangeren, er med mindre tågelygter er med, kun blinklys. det andet som ligner lygter er "bare" reflekser eller plast med glas lign plast på.

• #5   20. jul 2007 Altså DE ringe og angel Eyes det er et begreb og det er også kaldet Celis ringe mener jeg .
    Det skal du ikke bekymre dig om, når du køber dem er de lige til at sætte i de gamle stik til den almindelige pære og så skal du vidst nok lige lodde de ledninger til ringene til dit positions lys.

det er nemt, gjorde det på min egen bil på 20min eller sådan

• #6   20. jul 2007 Nåh ja Palle.. Du har ret mig det blandede rundt i tingene.. smiley Kan godt huske du sagde det var et ret stort arbejde smiley

• Henrik
    Henrik Tilmeldt:
    jun 2007

#7   20. jul 2007 Tak for svar alle smiley

---
    Brian L --> Det vil sige at hvis jeg køber de nye lygter her jeg skriver om og der sidder tågelys og/eller blinklys i, så er dem i kofangeren overflødige ? Er det svært at sætte tågelygter i kofangeren, tænker på, er ledningere trukket inde bagi eller hvordan gør man?
    ----
    Steinmeier--> Det lyder herligt, er dog ikke den store lodde mester (Har ikke udstyr og erfaring). Men hvis det er det eneste der skal laves så kan jeg nok finde en der kan gøre det eller vise mig det smiley
    -----

Mvh
    Henrik

• #8   20. jul 2007 det er ikke standard tågelys i kofangeren, mener jeg.
    hvis det er blink i de nye lygter du køber (er blinklys i G4 look lygter) så er de blink i kofangeren lige til at fjerne, de sidder faktisk kun fast med fjeder der sidder i et udhulning i kofangeren og lige til at få ud.

det er ikke svært og sidde tågelygte til, der er trukket kabler til det, så du skal egentlig bare finde nogle der passer til golf 3

Kommentér på:
Hjælp til diskret styling af Golf 3.

Annonce