{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Orginal centrallås fra VW {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Er der nogen herinde som har erfaringer med at få lavet centrallås fra et VW autoriseret bilværksted? Og hvad koster det?

Der udover skal jeg købe alu fælger, nogen som har nogle gode hjemmesider med pæne og billige fælger til en VW Polo?

Jeg er førstegangsejer, så skal bruge lidt hjælp! smiley

Tak på forhånd

Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orginal centrallås fra VW
  • #1   3. aug 2007 trist du bor så langt væk c-lås er lige noget for mig det laver jeg ellers biligt

det svære sydsjælland med ved forhandler koster det nok små 3000.-

• #2   3. aug 2007 Hvad fejler centrallåsen?

• #3   3. aug 2007 Det er en Polo 3-dørs fra 1996, der er ikke centrallås i den fra standard, desværre.

Og jeg har også tænkt på at sætte et sæt i selv, men det gjorde jeg ved en anden bil, det tager laaaangtid og derudover vil jeg gerne holde den orginale linje i bilen.

• #4   3. aug 2007 Hvad jeg kan læse mig frem til af artikeller er Polo fra 1996 ikke med centrallås originalt.
    Det kan der være noget om, men synes lidt at det kunne være en del mere med stil at få det sat en original centrallås system i, også sådan med fjernbetjening i nøglen. Men kan godt ske jeg skal ty til alternative løsninger.

• #5   3. aug 2007 Derudover kender nogle af jer noget til at sætte el-ruder i sådan en Polo fra 96?

Det hele er bare projekter som jeg har tænkt mig jeg skal have lavet som tiden går. smiley

Kommentér på:
Orginal centrallås fra VW

Annonce