{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Vmaxx undervogn, mangler lidt info {{forumTopicSubject}}

Hey

Skal have en Vmaxx gevind undervogn på min Golf 2, men den sænker kun 85mm ifølge papirene, hvilket jeg ikke synes er nok, men mener helt sikkert at have læst et sted at den på golf 2 kunne komme helt ned omkring 110-120 mm. Er det sandt, og hvis ja, hvordan? Ved at fjerne hjælpefjederen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vmaxx undervogn, mangler lidt info
  • #1   19. aug 2007 der er jo forskellige modeller ? er du sikker på det er en Vmaxx som kunne sænke der ned til så ?

• #2   19. aug 2007 den er okay til pengene tror jeg..! smiley

• #3   19. aug 2007 jeg har v-maxx undervognen på min golf2'er, så kan du selv vurdere.. den er helt i bund

• #4   19. aug 2007 men min er så også sænket en 110mm ca, når man regner 14" med smiley

• #5   19. aug 2007 Jeg har den også på... Og den er ikke skruet helt i bund.. Næsten, der mangler 1,5 - 2 cm Og den er syg hård !

• #6   19. aug 2007 casper N :
    Skal selv kører med 13", men skulle gerne længere ned end din.

• #7   19. aug 2007 ja ja... rolig nu!

du skal køre på dine dæk, ikke på forrør og bundkar

• #8   19. aug 2007 Vil nu os mene man skal passe på... havde min Golf 1 i kort tid før jeg havde smadret det første bundkar og det var ikke engang uforsvarlig kørsel eller lign..

• #9   19. aug 2007 ja jeg tror ikke du skal gå længere ned end casper N har sin nede...

du for problemer med selv vejbump!
    så skal man køre skråt over den for at forbroen ikke skraber på...
    og du bliver pisse ærgerlig den dag du smadrer bundkaret!

• #10   19. aug 2007 Ved skam godt at man skal passe på, får lavet en plade under motoren, så det den der først går i stykker. Mht, bump o.lign, planlægger jeg bare kørslen i forvejen, kører nemlig sjældent hvor der er bump. Men man kan jo altid skru skidtet op igen hvis det overhovedet heller ikke går, vil bare gerne have muligheden for at få den derned.

• Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #11   19. aug 2007 Hej Stefan M
    Kun til din orientering Mac Johns G-Maxx gevindundervogn er identisk med v-maxx men sælges
    betydelig billige så der er virkelig noget at spare.

• #12   19. aug 2007 lige til en for at få noget på det rene,
    Mac Johns G-Maxx er ikke identisk med v-maxx, det troede jeg også i starten, ind til jeg så dem ved siden af hinanden, det er hiltrac der laver v-maxx, og det er mac john der laver G-maxx..

men så til det med højden, så ville jeg nu også sige, at hvis du for 13" på, kommer den rigeligt til jorden... jeg skraber næsten på alle steder syns jeg.. men selvfølgelig, ville det da også være sjovt hvis den kunne gå lidt længere ned.. smiley bare mange steder man ikke kan komme så..

• #13   19. aug 2007 og som min er nu, der kan min mobil(nokia6300) lige ligge på siden, mellem vejen, og forbroen.. smiley

• #14   20. aug 2007 Hej Casper N. prøv og læs nedennævnte indlæg set i sidste uge i BG!

Skrevet: 16-08-2007 20:45:36
    Nu synes jeg at vi skal spørge nvautodele.dk direkte og beder dem forklarer substansen
    når der er så mange meninger og ideer vedrørende Mac Johns G-Maxx gevindundervogn
    de må da være frisk på en forklaring med den salgs suses de har haft.

Skrevet: 16-08-2007 21:35:16
    På opfordring skal vi hermed komme med følgende oplysninger vedr. Mac Johns G-Maxx.
    Denne gevindundervogn bliver Importeret til Danmark af Nielsen Viborg Group ApS. sælges
    og distribueres af (nvautodele.dk) den store forvirring beror sikkert på at for ret lang tid siden
    samarbejdede vi med et hollandsk firma Hiltrac b.v. dette samarbejde ophørte på grund af
    man ikke kunne enes om salgsprisen på den Danske markeder samt garantiordning til
    kunden/forbrugeren man ville simpelthen have betydelig større pris end vi ville, vi valgte at
    indlede en direkte import så vi selv kunne fastsætte salgsprisen og den til hørende service
    Mac Johns G-Maxx har siden gennemgået et par positive ændringer. Vi ser tid til andet at
    nogen ønsker at sår tvivl om ovennævnte men der skal da også stort salgstalent til at sælge
    en identisk vare til en betydelig højere pris (For øvrigt bliver de begge importeret og ikke
    fremstillet i Holland som nogen ønsker at foregive)

Mvh.
    nvautodele.dk
    G.A.Viborg

• #15   20. aug 2007 okay.. ja det må jo så være rigtigt... men de er stadigvæk ikke magen til hinanden når de ligger ved siden af hindanden.. smiley lidt træls jeg ikke tog et billede at det... men det jo også lige meget, da begge er fine undervogne at køre med..

• NV Autodele.dk V
    NV Autodele.dk V Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 16
    #16   21. aug 2007 Hej Casper N. (du kan have ret)
    Det glæder os at du virkelig har set godt efter da du sammenlignede disse to undervogne,
    for et stykke tid siden ændrede Mac Johns G-Maxx nemlig lidt udseende (Look) men ellers
    er de ens bortset fra at Mac Johns G-Maxx har valgt en anden støddæmper med en bedre
    kontrolleret test resultat men det ser man jo ikke umiddelbar.

Mvh
    Team nvautodele.dk

Kommentér på:
Vmaxx undervogn, mangler lidt info

Annonce