{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

fuck det lort? hjælp mig venligst {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. har et lille problem med mit xenon.. det er 9000 kelvin. kender ikke mærket.;/ og monteret i tågelygter oppe i den normale forlygte på octaviaen.
problemet er.
når jeg tænder det normalt går der ca 5 minutter så går pæren ud kun i højre side, så når jeg slukker og tænder på kontakten igen lyser den i ca 5 min igen og så er det det samme igen.
hvad dælan kan det være? har kigget efter læse forbindelser/ iret stik. det er fint.
men kan det være min ballast der ikke kan lide kulden? pæren der er ved a være slidt?
hjælp modtages meget gern;)

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck det lort? hjælp mig venligst
  • #1   6. nov 2007 hvordan kan man lave om på det?
    det var først noget den startede med søndag aften hvor der var koldt

• #2   6. nov 2007 Jeg har haft et lignende problem.. Mit virkede fint i et stykke tyd og så lige pludrlig virkede det ikke i højre side.. Købte nye pære, skiftede sikringer osv. Men fandt ud af, at det var ballasten i højre side, der var stået af.. Prøv at bytte om på ballsterne og tjek om den virker i den side, hvor dit ikke virker..
    Er næsten sikker på, at det er din ballst der er stået af...

• #3   6. nov 2007 undskyld stavefejlene.. Det går nogen gange lidt for hurtig på tasteturet smiley

• #4   6. nov 2007 lars ø.
    stavefejl er sku helt okay.
    har kørt med det i max 1 time idag. samme problem med 5 min imellem det slukker. så lig nu her for et kvarter siden begyndte det a blinke i højre side og nu er der ingen af siderne der virker.;/
    og kan ikk engang se i selve kontakten(original i skoda hvor man trækker den ud for a få tågelys. det blir heller ikke aktiveret

• #5   16. nov 2007 min begynder at blinke efter et stykke tid

Kommentér på:
fuck det lort? hjælp mig venligst

Annonce