{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

MANGLER INSPIRATION... :-) {{forumTopicSubject}}

vinteren er over os,, og jeg ville egentlig gerne igang med nogle projekter... men kan ikke lige komme i tanke om noget.
Ville gerne lave noget mere anlæg men problemet er jeg bruger mit bagagerum MEGET så det må helst ikke fylde for meget og det er jo lidt et problem.. nogle forslag???

har overvejet costum-dørsider men jeg har ingen ide om hvordan man arbejder i glasfibre så er lidt usikker på at gå igang med det... (aner heller ikke hvor det kan købes/prisen...)

hvad går i andre og "fusker" med her i den kolde tid??

mvh kevin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MANGLER INSPIRATION... :-)
  • #1   2. dec 2004 overvejer selv det med dørsiderne...men jeg har da en ide til dit bagagerum....du kan evt bygge det så du kan afdække det med en filtplade med subben i bunden så når du ikke skal vise det frem, kan du sætte de plader på plads så bagagerummet ser standart ud...men uanset hvad vil det være mindre i liter når du er færdig...så det er bare i gang med tegne brættet ....




  • #2   2. dec 2004 tja..skal måske have ændret lidt på mine dørsider, da jeg desværre har fået købt nogle højttallere der er for dybe til at kunne sidde deri..men jeg nægter at bytte dem..i skal de sq! smiley
    og så er der et par andre småting, som at få lagt min bagrudevisker ned, så den ligger nede under spoilen istedet for at stå op af ruden..
    skal også have smidt klare frontblink på, det gule pis skal sq af bilen! smiley
    og der kommer sq nok også lidt flere ting der skal laves inden sommer og diverse biltræf...


  • #3   2. dec 2004 Tja.. Jeg skal have skørter, front & hæk på, samt have bygget mit anlæg lidt om. Masser af arbejde til vintertiden.

Kommentér på:
MANGLER INSPIRATION... :-)

Annonce