Grande Punto - Multifukntionsdisplay {{forumTopicSubject}}
Hej alle grande punto kører.
Jeg har lige et spørgsmål der har gået mig lidt på her på det sidste.
Jeg blev i oktober månede den lykkelige ejer af en Grande Punto 1,3 diesel med 75 hk. 5 dørs. dynamic (ekstraudstyr klima og cruise control)
Vi havde lidt leveringstid på bilen, da vi gerne ville vente lidt så vi fik ESP med som standart. Bilen vi var ude og prøve og kører i var en magen til bare uden ESP
Da vi så endelig får vognen opdagere jeg at det display der sidder mellem instrumenterne tilsyneladende ikke er mage ved det som der var i bilen vi prøvekørte. Det er det sammen som i active versionerne.
Forhandleren sagde at i de nye versioner hvor ESP er standart, da er der ikke længere det store display, hvor den skriver service, hvilken dør det drejer sig om, og hvis der en fejl på bilen hvor henne det så er.
Jeg gik hjem og satte mig til at læse i bogen der fulgte med bilen, så vidt jeg kunne finde ud af så er det enten multifuktionsdisplay eller my system det hedder jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken en af dem det er.
Det kan også være at det hedder noget andet jeg kan ikke rigtig se det.
Jeg sidder så nu her og kigger lidt på de brochure der er på grande punto inde på fiat hjemmeside og for mig ser det fortsat ud som om at det display er i bilen når man får den.
Jeg vil hører Jer som kører i sammen bil hvad der er i jeres??
I min kan man kun se det sædvanlige med brændstofforbrug, kørte kilometer, udenvendig temp. osv. Det er også muligt for mig at ændre på pass airbag, buzz lydniveauet, og et par andre små ting. Men som sagt ikke noget med at den skriver radiokanel, dato, service eller noget af alt det andet smarte den ellers skulle. Det er kun et to liniers display.
Jeg er sån lidt en teknik glad mand. Og jeg savner lidt de ekstra fuktion, og den gode information.
Har forhandleren snydt mig eller er det rigtig nok?????
på forhånd tak for et godt site, med en masse folk derude der ved lidt mere end os andre
Dennis
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
Her er billedet fra min mors grande punto...ved ikk om det kan hjælpe dig...
jan 2006
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 19
tak
jan 2006
Men send mig lige en pm...så tjekker jeg når jeg kommer hjem...
maj 2005
nov 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 16
maj 2005
Jeg kontaktede en anden forhandler af bilen og han sagde at det var rigtig nok. De har skiftet displayet ud i den nye model med det lille for at holde prisen nede på bilen nu hvor der er kommet ESP som standart. Så desværre er det rigtig nok.
Grande Punto - Multifukntionsdisplay