{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Candy lakeringer
  • #1   6. jan 2008 det er jo en min. 3lags der er malet på en guld bund... tror ikk det er noget problem at blande det.. bare husk det precise blandingsforhold...

• #2   6. jan 2008 candylakker er jo bare end meget laserende farver man kommer over en sølv eller anden bundfarve, så farven er meget klar. Ps. en hellak i rigtig candy koster altså kassen, tjek evt. min camaro, den er ved at blive samlet, efter den er malet candy blå.

• #3   6. jan 2008 Jeg forstår ik hvorfor en candy lak er så dyr så? Det er jo ik ligefrem raketvidenskab at male et par lag mere...

• #4   6. jan 2008 kik dem her www.starpaint.dk og det er en bundfarve eks sølv med rod oven på og så en glasur og til sidst en til to gange klarlak

• #5   6. jan 2008 candylakker er noget af de sværeste lakeringer du kan bruge på en bil, når det drejer sig om større flader. Der er ikke ret mange malere der kan male med det, da det har en tendens til at lave flammer og striber og sidste men ikke mindst, kan man ikke lave reperationer i det, andet en det bliver tofarvet. Det candy jeg har købt kostede 800 kr for ca. 200 g. og der går meget til.Da candy er meget laserende laver det mere farve efter hvor meget man giver, så hvis det får en anelse for meget farve et sted, ja så kan det ses og det blive 2 farvet

Kommentér på:
Candy lakeringer

Annonce