{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.323 visninger | Oprettet:

Tommy B
Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550

"Salgs"lakering, Kbh/Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg kunne godt tænke mig at give min Astra en hurtig overgang, som man nok vil betegne som en salgslakering. Der er lidt overflade rust, som jeg gerne vil have lavet, og derved skal den jo også have en omgang maling på sig, men er ikke interesseret i at ofre en bondegård på det, det er jo en ældre bil.

Er der nogen som kan påtage sig denne opgave, eller kender en som kan? Den skal bare sprøjtes i Audi hvid, tror jeg det hedder - Den farve den har nu .. Og kun på ydersiden, den står pænt nok over det meste af bilen, men tror ikke man kan få farverne til at ramme, hvis man kun malede enkelte dele af bilen, når lakken er så gammel, eller kan man?

Kvittering på arbejdet er overhoved ikke nødvendigt.. Vi burde gå ind for at redde naturen, så ingen grund til at fælde et træ for min skyld smiley

Før folk henviser mig til diverse lakerings firmaer, så husk at dette ikke er en bil jeg vil smide for 10.000+ i til en lakering, det vil være at smide penge ud af vinduet, da jeg aldrig vil få de penge hjem igen ved et salg, og det er trosalt blot en begynderbil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Salgs"lakering, Kbh/Nordsjælland
  • #1   1. feb 2008 autolakering er dyrt, også selvom du får lavet det uden regning

• #2   1. feb 2008 morten f, det kommer så an på hvor man bor. her i kbh, er der nogen der gør det billigt. hvis man kigger i forrumet så vil man finde svar, og er også selv blevet tilbudt en lakering til min golf for 6 k. så det er muligt:)

• Tommy B

#3   1. feb 2008 Ja, men der er forskel på hvor meget der skal lakeres, og hvis nogen nu har udstyret og et sted det kan gøres, så er det jo fedt nok.

Er udmærket godt klar over at det er en dyr affære, men igen, alt med måde - Det kan jo ikke skade at forhøre sig smiley

• #4   1. feb 2008 6k er stadig mamge penge for en "salgslakering"

• Tommy B

#5   1. feb 2008 frederik S, nu har jeg kigget rimelig meget igennem forum, så meget at jeg er begyndt at blive bæløjet, men er ikke stødt over noget decideret, da folk ofte holder oplysningerne i PM - Har du noget du kan pege mig i retning af? Det lyder lidt som det! smiley

• #6   1. feb 2008 Du skal lige være klar over, at jo billigere en lakering er, desto mindre bliver der også kælet for detajlerne - for desto mindre du betaler, desto mindre tid skal automaleren bruge for at få budgettet til at gå op. Og det betyder somregel et ret trist stykke arbejde. Men hvis det ikke er finish du vil have - så lad være med at mal den, og sælg den som den står istedet. Selv hvis du brugte 6-7.000 på en lakering, vil det ikke kunne betale sig ved et eventuelt salg.

• Tommy B

#7   1. feb 2008 greve S, som sagt, jeg er godt klar over hvordan det hænger sammen, men der er nogle gange visse undtagelser, og jeg leder efter en af dem. Så ingen grund til at prædike om det, jeg søger en som kan hjælpe mig, ikke råd om hvad jeg får for pengene. Men tak for heads up, men så langt er jeg nu med smiley

• #8   1. feb 2008 nej min var en hellakering, jeg skulle bare slibe den og gøre den klar, også kunne det selvfølgelig kun blive en alm farve.. har desværre ikke nummeret mere, da jeg fik stjålet min telefon nytårsaften. men da jeg kiggede fandt jeg et par stykker i forrumet.

• #9   1. feb 2008 greve, der er da mange der har brokket sig over erling, som skulle være rimelig dyr, så det er ikke altid det hænger sammen..

• #10   1. feb 2008 du skal jo tænke på at der er også nogen der ikke kan finde et sted hvor de kan arbejde, så de lejer en kabine istedet, også maler de kun sort. også lever de jo kun på rygter og erfaringer, så de er nød til at male dem godt. så det er ikke sandt.

• #11   1. feb 2008 hillrød autolakering

• Tommy B

#12   1. feb 2008 Præcis det jeg tænkte. Jeg kender en del personer, mig selv inklusiv, som gør ting til billigere penge end så mange andre, men udfører et lige så godt stykke arbejde. Jeg gør det selv, fordi jeg kan lide udfordringen og prøve nye ting, og hvis jeg kan lave det jeg kan lide, og samtidig få mønter for det, så er jeg tilfreds. Og jeg er jo 100% ikke den eneste med den mentalitet smiley

• Tommy B

#13   1. feb 2008 Bojan H, du henviser til dem, fordi... ?

• #14   1. feb 2008 Mal der der skal males pga rust og poler resten op smiley

• Tommy B

#15   1. feb 2008 Treat, se det var også en måde at gøre det på, som jeg også stilte spørgsmål til i mit første indlæg. Men det eneste maling jeg har, er spraydåser, og det tør jeg næsten ikke rode med. Den jeg købte bilen af, havde lavet sådan en løsning (Tak for lort) uden at fortælle mig om det.. 2 måneder efter, dukkede rusten frem, og det er nu det jeg døjer med.
    Så igen, en som kan gøre det - Polere har jeg heller ikke noget udstyr til, kan forestille mig det bliver bedst med en maskine, i stedet for hånden - Det siger rygtet i hvert fald smiley

• #16   1. feb 2008 jeg laver da også noget hvis det er noget jeg kan finde ud af, og gør det sjældent for særlig mange penge. men må desværre sige at jeg ikk lige kender en autolakker:( held og lykke med det ihvertfald

• Tommy B

#17   1. feb 2008 Jo tak smiley

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649
    #18   1. feb 2008 Du kan godt få malet de dele som du syntes skal males op . Og så ind til klargøring med den, hvor de bruger en masse pudsecreme og polerer den helt op så farverne ligner hinanden.

• #19   1. feb 2008 det er bare ikke altid farverne kan poleres sammen

• Tommy B

#20   1. feb 2008 Det kan vel heller ikke være det store problem, når det er audi hvid/traffic white der er tale om, kan det? Igen, hvis der er en som kan magte opgaven og bor omkring Hillerød eller i Kbh, så kan jeg jo altid mødes med fyren(eller tøsen, for den sags skyld) så man lige kan se hvad det handler om, og om det kan lade sig gøre med blot at male de udsatte dele.

Kommentér på:
"Salgs"lakering, Kbh/Nordsjælland

Annonce