Hjælp spørgsmål om priser og steder {{forumTopicSubject}}
Hey til alle jer kloge hoveder det er nu i skal slå til og hjælpe hvis i kan Jeg har en fiat bravo 1.6 v16 1999 som skal have et lille bette løft af skønhed :).
Jeg søger følgende:
Jeg monter det selv sammen med et par venner så det er bare priser(eller ca.) og steder hvor jeg kan købe tingene(gerne link) - og hvad i kan foreslå)
fiat bravo klare blink lys glas (til begge sider ofcause) hvor kan jeg købe og hvad koster de
Et godt powerluft filter kit altså med alu rør og filter (har hørt at kn er sku være udmærket her til men nu spørg jeg og hvad koster det i vil foreslå)
Har kigget på infinity chrom fælger fra thansen er det noget møj der bare flækker eller holder de og er de svære og holde rene, nogen der har noget og sige om dem)?
Vil gerne have nogle nye bund måtter i bilen hvor kan jeg få nogle der passer til min (link gerne)
samme gælder sædebetræk nogle der har nogle gode forslag
Jeg ber ikke om i skal kunne svare på alt men kender i lige hurtigt svaret til et eller 2 af dem ville det være super hvis i ville hjælpe
på forhånd mange tak(skal nok skrive igen når folk har svaret).
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
De klarer blink kan du vel finde ved en lokal Fiat handler, ellers kan du finde nogen i ca. samme størrelse der passer sikkert? Evt se efter på www.dataophug.dk
Har hørt både godt og positivt om fælge fra THansen men har ingen erfaring selv med dem, men ellers kan jeg anbefale fælge fra www.coolwheels.dk hvis det er flotte chrome fælge du er ude efter..
Held og lykke med projektet
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 40
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 40
Hjælp spørgsmål om priser og steder