{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

info omkring maling... {{forumTopicSubject}}

hej...

skal til at forsøge mig lidt med at male lidt dele inde i kabinen, og vil prøve at se om jeg ikke kan få det til at se meget "professionel" ud smiley har fået købt org. fave på spray, grunder og klar lak...men er lidt i tvivl om man skal slibe med en meget fin kornet sandparpir inden man giver det klar lak ??

ville være super hvis der var nogen der lige kunne give en lille guide til hvordan man gør trin for trin .....på forhånd tak ...

mvh søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  info omkring maling...
  • #1   21. feb 2008 Hey
    vis det er plastik skal du huske at give plastiklim ellers ville det skalle af tilsidst, når du har gjordt det skal du lade det stå i 5 -6 min og dampe af så kan du give grunder giv det nok dvs 3 okay gange, når det så er tørt sliber du det med 400 også 600, 800 vis du gider, blæs det af og tør det af med en klud eller lign som ikke støver, når du så skal give farve skal du først give en meget tynd støvgang kun for at lukke overfladen og 1 min efter giver du det en gaang så det står vådt og blankt over det hele lad det tørre mat op og giv så klarlak, en tynd gang og en tyk lad det tørre og så du færdig, men spray bliver ikke aldrig helt godt

• #2   21. feb 2008 er på grundforløb som vognmaler smiley

• #3   21. feb 2008 sebastian: okay... hvor kan man få det der plastiklim ???

mvh søren

• #4   21. feb 2008 Hmm ved det ikke har thansen ikke sådan noget ? ved bar at alle automalere har det, ved ikke hvor man kan købe det eller desværre

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #5   21. feb 2008 sebastian er det ikke det der også kaldes for plastik primer ?
    Sådan noget gråt stads ?

Det har jeg set på spraydåse hos customcolors

• #6   22. feb 2008 kenneth Ø
    kan sku godt være

søren prøv det kennth siger . tror det er det

Kommentér på:
info omkring maling...

Annonce