E46 M3 sidespejle - kan du evt tysk? {{forumTopicSubject}}
Hej har købt nogle originale E46 M3 sidespejle, men har derefter fundet ud af at det er til en højrestyret M3...
Er der nogen der ved om de passer 100% over på en venstrestyret E46'er eller om der skal laves modificeringer, og i så fald hvilke modificeringer???
Her er lindt af teksten fra annoncen da jeg købte dem:
Verkaufe original BMW E46 M3 Aussenspiegel, passend für alle E46 Coupe und Cabrio.
Schwarz 2 - Glanzschwarz
Ausführung Rechtslenker, d.h. alle Teile wie Spiegelschale, Motor, sämtliche "Innereien" sowie die Stecker sind gleich wie beim Linkslenker-Modell, nur die Spiegelfüsse sind anders geformt.
Ausführung High: elektrisch verstellbar, elektrisch anklappbar, beheizt und mit Spiegelgläser
Stecker 12-polig - 10 Kabel
Frage: guten abend, passen diese spiegel auch an eine e46 limo. besten dank. mfg h.rucker
Antwort: Hallo, nein Spiegeldreieck/-fuss ist anders geformt.
Frage: sind die spiegel aus England und sind aus einem englichen M3.
Antwort: Hallo, nein, sind neu. Wurden aber an allen Rechtslenker M3 (England) verbaut.
Frage: Servus, Was meist du mit Spiegel füsse ? Passen die jetzt ganz genau auf Links Lenker oder nicht ? Mfg
Antwort: Hallo, passen ohne Probleme auf Linkslenker, aber Winkel ist anders (kann problemlos über die Spiegelgläser eingestellt werden; Gläser stehen dann halt nicht plan in der Schale).
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 44 Svar: 975
Men der er nok noget med vinklen på glasset, men skulle være til at sille på
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 22 Svar: 113
Hvis det kun er det så er det vel da til at leve med... kan man evt købe nye venstrestyret spejle (altså kun spejlet) og skifte dem ud istedet?
sep 2006
Men kan måske lade sig gøre?
Men hvad der står der, så passer de på venstrestyret.
Men glasset vil ikke side helt "plan" i spejlet pga. vinklen
okt 2004
Du spørger jeg dig uden at vide hvor meget du ved om det, men det kunne jo være at jeg var lidt heldig o du vidste det :o)
sep 2006
Hvad jeg kan læse ud af annoncen, så er det kun GLASSET der er lidt anderledes, ikke selve spejlene
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 557
Det kan du i hvert fals til m3 spejle til en e 36 så tror da de også har til e46
okt 2004
E46 M3 sidespejle - kan du evt tysk?