{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

IBIZA VS. 18" {{forumTopicSubject}}

hejd er jeg har haft lagt det her indlæg ind før idag, men der var desværre ikke så meget respons så jeg prøver lige igen:o) hvis der er nogen som har prøvet ligende hører jeg meget gerne jeres erfaringer:o).

jeg vil høre omder er nogen som ved om jeg kan få plads til et sæt 18" ruller i størrelsen 215-35-18.... bilen er sæmket 50/30 den er udemærket lav bagtil og stadig lidt for foran!!!! keh kører med 17" nu og de er aldrig gået det mindste på....... 17" er i med profil 40 så det jeg tænkte var om ikke 18" i profil 35 ville have ca samme omkreds..... håber i kan hjælpe mig:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IBIZA VS. 18"
  • #1   18. jan 2005 hej der allan... ville bare lige høre om der var nogle som havde prøvet noget lignende:o) min model er bare den nummeret ældre end din..... seat siger max 16", men fuck dem....... vi skal lige have fundet ud af noget med det komponent sæt, du skal jo lige have det igen du....... jeg har spurgt en kammerat om han vil købe det og det vil han muligvis... vi må lige snakkes ved omkring weekenden..

Kommentér på:
IBIZA VS. 18"

Annonce