{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

HEnrik B
HEnrik B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lakering...hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hey hey, kan det passe jeg ikke kan finde en vejledning til hvordan man lakerer en bil? Ved godt det ikke lige er sådan til, men har en gammel jetski, som jeg har skildt ad, og nu vil ha lakeret om. Hvad skal der slibes med hvis jeg ikke vil sandblæse? Hvor mange bar skal jeg sprøjte med, (har en sata2000 liggende)? Regner med at give den tre lag maling (tokomponent autolak selvfølgelig) og to gange klarlak. Skal der slibes imellem malingen osv. Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogle derude kan give mig en vejledning eller nogle fif...

mvh Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering...hvordan?
  • HEnrik B
    HEnrik B Tilmeldt:
    mar 2008

#2   27. mar 2008 ....og, der skal selvfølgelig nogle seje kawasaki klistermærker på, men vil i anbefale at de skal på inden jeg giver klarlak, eller går de i stykker og bliver noget klyt hvis jeg gør det?

• #3   27. mar 2008 ja sæt mærkerne under klarlakken..

• HEnrik B
    HEnrik B Tilmeldt:
    mar 2008

#4   27. mar 2008 Ok, tak for svar... ligger nogle nogle billeder ind af projektet som det skrider frem...

• #5   27. mar 2008 vil ikke anbefale dig ikke at sandblæse den da du kommer til at skulle fuldspartle hele jet skier efter en sandblæsning. husk først at give hele skien oplastik primer , da glasfiberen højst sandsynligt rejser sig hvis du ikke gør, så skal du give den grunder/fylder, så skal der slibes og spartles, slibes igen og så er du ved at være klar til første lag maling når du har affedtet hele skien grund lag slibning et lag maling mere, vand slibning klarlak, vandslibning klarlak og så tilsidst polering.. god arbejdslyst ! har selv lige omlakkeret min egen bil og lave lidt airbrush på den , så tro mig det er slet ikke så nemt og let som det lyder.

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #6   28. mar 2008 pas også lige på at du ikke får ødelagt Gelcoaten, sor så får du mug og råd i din ski

Kommentér på:
Lakering...hvordan?

Annonce