821 visninger
|
Oprettet:
Trække chrom af alu???? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg "googlet" og søgt i alverdens forums, bl.a. BILGALLERI, men intet svar fundet (har muligvis ikke set ordenligt efter) MEN.......
Jeg kan bare ikke finde noget om at trække chrom af alufælge.
Kan man gøre det selv?
Er der firmaer på Sjælland der kan den slags?
Hvad vil I anbefale som efterbehandling når chromen er trukket af?, pudse, pulver eller noget helt andet.
I kan se fælgene på min profil (Peugeot 206) og NEJ! DE ER IKKE FRA T. HANSEN, DET ER 17" LEXANI FIRESTAR KVALITETSFÆLGE FRA USA.
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.162
Nej det kan godt være at de ikke er købt i thansen, men det er præsis de samme fælge som de sælger i Thansen. LOL!
http://www.thansen.dk/products.asp?c=1780377115&n=2095234505
Kvaliteten på Lexani er den samme.... total i top!
feb 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 177
Måske et virkelig hidsigt syrebad? :S
Det er jo sjældent folk vil den anden vej..
Kan du ikke prøve at snakke med nogen af dem der kan chrome om hvordan man kan få det af igen? Det ville nok være mit bedste bud.
sep 2003
Følger: 2 Biler: 2 Svar: 138
nov 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 206
Jeg vil have det af fordi, da jeg tog fælgene frem af deres vinterhi, så var hele bagsiden af fælgene begyndt at krakelere, og nej, jeg har ikke kørt med dem om vinteren, så nu vil jeg have dem enten pudset op eller pulverlakeret i en eller anden fræk farve.
Jonas P: Ja, det kan nok godt komme af med lidt besvær under en sandblæsning, men sådan en gut har jeg også haft kontakt til (det var nemlig min første tanke), men han siger, at inden chromen er kommet af, så er alu'en indenunder også blevet beskadiget af behandlingen.
Jonas A: Jeg vil selvfølgelig beholde dem hvis de bliver som jeg evt. har i tankerne, i hvert fald en sæson ;o)
Trække chrom af alu????