Tonning af ruder! {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Først vil jeg høre om der er nogen der kender en der kan tone bilens ruder og i givet fald til en fornuftig pris (dkk 1.500 - 1.600) gerne billigere! Må gerne bo i nærheden af Roskilde / København
Derudover vil jeg høre om der er andre der er med på denne idé for der skulle bo én i nærheden af Roskilde som måske vil være med til at give noget rabat hvis vi er flere om det! Mangler dog lige at finde ud af hvem denne person er men håber at folkene på Hi-speed kan hjælpe med dette! Jeg vender tilbage hvis jeg finder ud af noget, og så kan folk jo se om det er noget de er med på hvis nu vi kan få rabat hvis vi bestiller samtidig! Jo flere jo bedre!
Allan
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
jan 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 48
Håber dog stadig at kunne skaffe en del til en samlet tonning for så kan vi måske presse prisen lidt!
Er oppe på 7 nu der er interesseret, så er der flere så sig til så vi kan få samlet en masse!
Allan
jan 2003
Allan
jan 2003
Skulle næsten med sikkerhed have fået fat i en i Tåstrup / Høje Tåstrup der vil gøre det for DKK 1.500 (for 5 ruder) + et par hunderede hvis bilen er en sedan model.
Er der nogen der er med på den og det er seriøst prøver jeg at arrangere noget med at bestille i samlet flok og måske således kan presse prisen lidt!
Men gider ikke blive kontaktet af en masse hvor der ikke bagefter er noget hold i at de vil have det gjort! Nu er der udmeldt en pris og så må flok vurdere ud fra dette om de er med på den! Det kan jo kun blive billigere jo flere vi er!
Kan kontaktes på klinck1@get2net.dk
Allan
okt 2002
Følger: 23 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 132
jan 2003
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
jan 2003
Ja men Prodesign vil have 2200 kr + moms når det er til mig! Ved ikke hvilken rabat du har fået!
Allan
feb 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Svar: 14
jeg vil gerne spørge jer vor den der pro design ligger henne fordi jeg skal også ha tonnede ruder!!
jan 2003
Så får du lige et nummer til ham der har tonet ruderne i min bil, for DKK 1.500 i weekenden!
Det er sku et flot stykke arbejde han har lavet og det var i Tåstrup!
Mail: AKL@PWC.dk
Allan
maj 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 31
Det er altså et stort arbejde - så mon ikke i skal være tilfredse med at få det til 1900-2000.
Vil også lige sige at i skal nok kigge efter et lille sted hvis i skal komme med mange biler...
-for tænk jo mere prisen bliver presset jo mindre kan det betale sig for skiltefirmaet at tage jer ind..
For de kunne jo lave en butiksface til 20000 på samme tid.....
-men prøv!! -det da et forsøg værd! ;o)
jan 2003
Dog fik jeg da tonet ruderne for DKK 1.500,-. Efterfølgende har mange dog kontaktet mig for at få tonet ruderne. Bare ærgeligt at folk ikke gad støtte op om det da man prøvede at samle sig i en samlet gruppe!
Allan
okt 2002
Følger: 23 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 132
Var det en privat der tonede dine ruder?
Gider du maile på: dine@sol.dk
Tonning af ruder!