{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

Lakering af plast dele {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at male et par ting og sager inde i kabinen, f.eks. min midter konsol og et par andre ting. Jeg har en Maler kabine med udsugning og alt der hører til via mit arbejde, Dog er det metal konstruktioner vi mal med det.

Så jeg vil lige høre hvad i kan anbefale af Grunder/maling etc. alt hvad jeg skal bruge. Går ud fra Spraydåser er lige amatør agtigt nok for mig, når nu jeg selv har kabine.

Grunderen, skal den være speciel ?
Er det nok bare med et lag grunder, et lag metal lak, et lag klar lak ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af plast dele
  • #1   13. maj 2008 Der skal bruges en speciel grunder til plast, plus stumperne skal affedtes med kunststoffortynder og dampe af inden lakering. Det var i hvert fald det jeg lærte dengang vi malede scooter-inderskjolde, og det holdt da rigtig godt smiley

• #2   13. maj 2008 du risikere at du får et skrald via...skat for ved at male int. i en Peugeot kabine, stiger deni værdi = du skal betale ekstra afgift for alle de stumper du maler..

så gør du går igang, tag billeder af det som skal males og indsend det til told og skat..

• #3   13. maj 2008 smiley Det var sgu alligevel den bedste til dato B4ndit..

• #4   13. maj 2008 jo tak. lyder godt nok lidt små underligt det du siger Bandit.

Skal plastik delene slibes/pudses på nogen måde, eller kan det binde på den overflade ?

• #5   14. maj 2008 Jeg ville nok slibe med noget korn 400.. Og afhængig af hvor grov noget plast det er, skal det måske have fylder og mellemslibes et par gange..

Kommentér på:
Lakering af plast dele

Annonce