Idé til fælge på Mazda 2 {{forumTopicSubject}}
Hey, så har jeg bestilt min nye Mazda 2 Sport i hvid, glæder mig som et lille barn til den triller ind i DK.
Jeg har en idé til fælge:
Vil købe nogle fælge i sort med polleret kant, min ide er så at male nogle af egerne i samme farve som bilen. Nu har jeg så 2 problemer som jeg håber i kan hjælpe med.
Det første er fælgstørrelse, har set at nogle Mazda 2 ejere udstyre deres vogn med 18", så vidt jeg kan se burde en 7,5 x 18 kunne sidde derpå men jeg får den sænket 40 mm kan den fælg så stadig være der?
Det andet er ang. maling af en alu-fælg. Har aldrig prøvet det før og er lidt i tvivl om hvor meget forarbejde jeg skal lave, skal de slipes ned? Skal man starte med en grundmaling? Skjal man afslutte med klarlak?
Håber der nogen der kan hjælpe mig.
Tuck ud.
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 1.054
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 10
De passer ikke i størrelsen til en Mazda 2, det skal være 4 x 100 og de skal ikke være nær så brede.
Desuden er de heller ikke sorte, havde mere noget ala Wolfrace Street Hustle i tankerne, de fås i en Plus udgave hvor der er nogle indsatser med som kan males. Dem kan man nemlig få som 7,5 x 18 og som 7 x 17 hvis de andre bliver for store.
Idé til fælge på Mazda 2