{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATT FORD FOLK - HJÆLP !
  • Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #1   2. nov 2003 Sus da ind på www.ford-klub-danmark.dk her har mange før dig fået hjælp og gode råd. Forum er åbent for alle, også for ikke medlemmer.

;O) M

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
    #2   2. nov 2003 THansen, BilXperten, BilDillen, div. andre stylingbutikker, ETC. ETC....

Hvis du ikke kan finde noget, what so ever, må du jo gøre som de "rigtige" stylings entusiaster, og lave noget fed styling, selv! Find noget glasfiber/alu ell. lign... Og find en der kan svejse etc... smiley

/Jesper

• #3   2. nov 2003 Og hvis man så ikke kan give noget hjælp, må man gern lade VÆRE med at skrive herinde !

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

#4   2. nov 2003 Hvad snakker du om Martin... Jeg hjalp dig da så godt jeg kunne... Som Mikkel T sagde er den model du har ikke just nem at finde ret meget styling til! Dem jeg kender der har en lign. model har bygget det meste af deres styling selv!

Mikkel T - Hvorfor er du ikke på MSN mere? Vill da gerne blive ved med at ha' kontakten smiley

/Jesper...

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

#5   2. nov 2003 Hvad snakker du om Martin... Jeg hjalp dig da så godt jeg kunne... Som Mikkel T sagde er den model du har ikke just nem at finde ret meget styling til! Dem jeg kender der har en lign. model har bygget det meste af deres styling selv!

Mikkel T - Hvorfor er du ikke på MSN mere? Vill da gerne blive ved med at ha' kontakten smiley

/Jesper...

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

#6   2. nov 2003 Sorry - fuck up...

• #7   2. nov 2003 Jesper A

Var ikke ment til dig, men hvis der var nogen der fik ideen at bruge dette indlæg til andet end dets formål. Det må du undskylde !

Mikkel T og jesper A, har faktisk også tænkt over at lave noget selv, men synes det blev for svært bare ved tanken, men synes det var en ret overskuelig måde som du kom med Mikkel.

Tak for hjælpen drenge.

Mvh Martin

• #8   2. nov 2003 Tak for linket Per J !

Kommentér på:
ATT FORD FOLK - HJÆLP !

Annonce