{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Problemer med xenon {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med lidt ombygning af mine fine sorte klarglas lygter på Bimmeren (E34 M5)..

Eftersom fjernlys-parabolerne er sorte, er der praktisk talt ikke noget fjernlys på... Derfor har jeg købt mig et par bi-xenon-paraboler (org fra E46 M3) som jeg har bygget ind i lygten.. Det er jo D2S fatning, men jeg har bare monteret h1-pære fra mit eksisternde xenon-kit.. Men så kommer problemet. For den lyser helt forkert!! Der kommer ikke særlig meget lys ud, og lysbilledet er helt i skoven. Ud fra billeder er der ikke forskel på h1 og D2S pærer ud over fatningen.. Eller er der???

Nogen der har prøvet noget lignende??

Jeg har ikke så meget lyst til at købe D2s-pærer for at prøve hvis det ikke ændrer noget alligevel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med xenon
  • #1   28. jun 2008 Hmm, altså alt det der med H1, H7, H4 xenonpærer osv osv, er jo "falsk" xenon hvis man kan sige det sådan. Eftermonteret xenon er noget helt andet end rigtig xenon, som D2 jo er.

    Derfor tror jeg godt at du kan få et problem hvis du prøver at blande de to, som du fx har gjort med fatningerne der.



  • #2   28. jun 2008 En xenon-pære er jo lige "ægte" uanset hvilken fatning den har, det er bare spørgsmålet om der er forskel på selve "lysudfaldet" fra pæren, altså hvordan lyset bliver fordelt i parabolen...

  • #3   28. jun 2008 Det med der ikke kommer meget lys ud. . . Xenon pære skal bruge lidt tid før der er fuld skrald på. . . ved du nok godt, men hvis nu. . .

Kommentér på:
Problemer med xenon

Annonce