{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.118 visninger | Oprettet:

Kasper L
Kasper L
Tilmeldt:
31. mar 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Styling Alfa 156 {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder

Jeg går og roder lidt med styling til min skønne alfa 1,8 fra 1997. Vil lige nævne et par ting som jeg gerne vil ha lavet så det er helt på plads.
1. Toning af ruder. Tager lige et kald til insign skilte i randers
2. Sænkning af vognen. Kigger efter noget gevind undervogn, men ved ikk om der er stor forskel på mærker og kvalitet. Har set lidt på koni og eibach. Kan dog ikk finde nogle priser eller steder at bestille dem. Nogen der evt. kan anbefale nogen?
3. Den store hækspoile. Et lille link så alle ved det http://alfastumper.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=1_17&products_id=199, men læste et sted at alfastumper ikk har været så populært. Nogen der har erfaringer fra dem? Eller burde jeg købe et andet sted. evt link?
4. Luftfilter. Green kit eller K&N kit. eller måske novitec? er lidt på bar bund der. hælder dog mest til green, hvis det er muligt at få et kit til alfa. synes lidt K&N er hyped. Men hvis det nu er bedre end de andre må man jo ha det smiley
5. Gta forlygter. har læst flere topics men synes aldrig rigtigt jeg fik noget ud af dem. evt link igen her?
6. Sportsgrill med gta look. mener jeg det er. Den som er vist på dette link http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=110781

Det var det hele lige nu. Håber der er nogle som kan hjælpe mig med et par links smiley

Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling Alfa 156
  • #1   3. jul 2008 Har også selv en 156, så jeg lytter lige med. Hvad regner du med at alle de ting løber op i?

    Jeg har handlet med Alfastumper et par gange uden problemer. Det har dog kun været småting.


  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #2   3. jul 2008 Har ingen anelse om hva det løber op i.
    Men pengene er da til det i øjeblikket. og så ska det jo være smiley
    Jeg har ikk handlet ved nogen endnu da jeg ville forhøre mig lidt først.
    Så håber på nogle positive svar herinde.


  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #3   3. jul 2008 Overvejer også lidt den ovale Ragazzon potte smiley

  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #4   3. jul 2008 Så fik jeg ringet til insign i randers og de ville have 2500kr for 3 ruder. lige lovligt meget. så sig endelig til hvis der er noget at anbefale i og omkring randers. med eller uden kvittering.

  • #5   3. jul 2008 syntes du skal droppe den der store hækspoile der slet ikke passer til bilens utrolig flotte linjer.
    Så hellere bruge de penge på nogen pæne små sideskørter hvis du ikke allerede har det


  • #6   3. jul 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20639

    Lygter og kofanger købt ved alfastumper.dk som sagde at de havde det hele på lager.... 6½ uge senere modtog jeg varerne smiley

    Er tilfreds med varerne, men ikke deres leveringstid desværre....


  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #7   3. jul 2008 Thorbjorn E, jeg kan nu godt lide spoilen. er lidt mere til den end skørter og kofanger. men ku da være man sku overveje noget andet først.

    C.C. takker for svaret. Vil overveje at bestille derfra men dog først ringe og høre om de er på lager. Ellers må man jo prøve et andet sted.


Kommentér på:
Styling Alfa 156

Annonce