{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.444 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet autolakering, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg går og overvejer at banke en malekabine sammen af nogle planker og en del plastic (og vand i bunden til at holde støv nede). Primært så jeg kan få malet bilen i en ønsket farve, men også så jeg billigt kan male kommende dele (skal bruges til drift og hver gang man kvaser en kofanger eller andet så skal det jo males igen, og det er for dyrt at få en prof. til det)

Men så tænker jeg hvordan det gøres. For hele stellet skal jo ikke males. Det er kun det ydre.
Men i motorrummet vil det da komme til at se totalt grimt ud hvis farven går fra vinrød (den nuværende farve) over i en anden. F.eks lilla...

Er der et smart trick til det uden at skulle tage motoren ud? for jeg har ikke den vildt store forstand på mekanik. og jeg tør slet ikke at tage motoren ud da jeg ved jeg aldrig får den i bilen igen.

En lidt anden ting, jeg har søgt efter maling til bilen. Men har intet kunne finde udover starpaint hvor det koster 1000kr pr. liter. Det synes jeg er i overkanten. Og de har også kun effekt lak. Jeg leder efter billigere lak-typer.

Men hvor mange liter skal der ca. bruges på en bil?

Og er der andre ting som jeg har glemt og skal være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet autolakering, hvordan?
Kommentér på:
Hjemmelavet autolakering, hvordan?

Annonce