{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

S M
S M
Tilmeldt:
18. mar 2008
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 7

Hjælp til dæk og skærme {{forumTopicSubject}}

Hey

Fik lige prøvet mine bbs fælge på min polo idag og fik lidt problemer. Når jeg drejer eller køre over bump går dækkene på i skærmene. Da jeg alligevel skal have nye dæk på ville jeg lige høre om det vil give mere plads hvis jeg udskifter de nuværende 195/45/15 med 165/50/15, de bliver jo smallere og med stræk, vil det måske hjælpe? Der er tale om ca. 0,5-1 cm jeg mangler før de ikke går på.
En anden ting er ang. rulning af skærme. For der sidder sådan noget plastik indvendigt i det yderste af skærmkasserne, kan dette bare pilles ud eller er der en grund til det sidder der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dæk og skærme
  • #1   23. jul 2008 ja bare put nogle 165 5015 dæk på så er der ikke noget problem mere det her jeg kørt med flere gange på mine 2 poloer vis den dog ikke er sænket at for meget


  • #2   23. jul 2008 ja smalle dæk, og evt også samme profil.. hvis de kan strækkes så meget.. i 45 profil..

    og det plastic du snakkerom er nok inderskærmen, den er der så der ik er alt for meget salt der oppe om vinteren f.eks. så hjælper lidt på rust osv. men ik nødvendig nej


Kommentér på:
Hjælp til dæk og skærme

Annonce