{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitsubishi colt 2008 styling
  • #1   17. aug 2008 Du skal nok skrive lidt mere om dine kriterier. Skal højtalerne ligne OEM eller skal du i gang med glasfiber?

Skal det være et erstatningsfilter eller et hvor du skal fjerne luftfilterkassen (=fy til syn)?

Skal potten være stor og voldsom eller bare give et diskret touch af sport?

Kort sagt.... hvad vil du gerne der skal ske med bilen og i hvilken retning?

• #2   17. aug 2008 steffen n
    det ikk ulivligt at køre med åbent filter smiley

• #3   17. aug 2008 *ulovligt

• #4   17. aug 2008 er du sikker? Er ret sikker på at hvis du fjerne luftfilterkassen så er det ulovligt, men ikke hvis du smider K&N i org. kassen f.eks.

Men det er et stykke tid siden jeg har tjekket så jeg kan tage fejl.

• #5   18. aug 2008 vil rigtig gerne have en sportspotte som egentlig bare giver et "touch"
    et sæt gode højtalere som kan køre over min std. HU
    og har hørt at et kn luftfilter uden kasse skulle være godt at køre med.

• #6   15. apr 2009 jeg har monteret KN filter uden kasse, og har snakket med min mitsubishi forhandler, og de sagde positivt at det sagtens kunne lade sig gøre at få den igennem syn "HVIS BARE DET VAR LAVET ORDENLIGT !!!!"

• #7   28. jul 2009 Er der nogle som generelt kender nogle danske sider med styling/tilbehør til en Colt fra 2008. Har selv en. Det jeg godt kunne tænke til min er Krom dør lister, og krom pedaler, + evt. andre baglygter, og K&N sportsfiltre.

Hvor finder jeg dette billigst? smiley

på forhånd tak.

Kommentér på:
Mitsubishi colt 2008 styling

Annonce