{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

Zafir B
Zafir B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

Jetta-front på Golf II {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at sætte en Jetta-front på en Golf II?? Hvad skal der til? Skal man tage på en skrotplads og skrælle en jetta, eller kan man få nye dele til det?
Hvor meget skal skiftes for at den kan sættes på?
Den 'plade' lygterne og kølerhjelmen sidder fast i nu, må skulle skiftes, da den passer til runde lygter, men kan køleren så være i, eller skal man skifte den også? Er det en meget stor operation????

Håber der er nogen der kan hjælpe!... ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetta-front på Golf II
  • #1   10. mar 2003 Ikke at jeg lige har prøvet det før, men jeg tror at du fortryder det!!!! Det ser sku ik særlig moderne ud med de store stærekasser ude foran smiley Anskaf en Rallyfront istedet. Det ser heftigt ud.

• Zafir B
    Zafir B Tilmeldt:
    feb 2003

#2   10. mar 2003 ??? Rally front???... Det lyder fedt... *S*
    Men jeg bor på landet og kører virkelig langt hver dag, i mudder og alt mulgt, så jeg vil gerne gejle lidt, men det skal stadig passe til mine behov... ;o)

• #3   10. mar 2003 En rallyfront gør den ikke mere besværlig på den måde... Rallyfronten er bare en anden grill og nogle andre lygter+øjenskygge der er lavere end på Jettaén! Den er noget ondere at se på!!! Klart det ondeste til Golf 2! Den kan vist købes hos Hovwdiaudinobelopel!

• #4   10. mar 2003 Jeg har skiftet fronten på min det tager ca 2 timer hvis man ikke har prøvet det før, det hele passer sammen du kan købe det sæt jeg har på for ca 2000.- hos bilstyling.dk ralley fronten koster ca5000.-
    du skal have fat i en popnitte tang da låsen til kølerhjelmen er nittet fast, og køleren skal lige løsnes fra den metal plade der holder lygterne ellers ikke noget særligt at skifte den. skriv hvis du har problemer så vil jeg prøve at hjælpe.

Steffan

• Zafir B
    Zafir B Tilmeldt:
    feb 2003

#5   12. mar 2003 Tak Steffan. Det vil jeg lige prøve at se efter... *S* Er det incl den plade lygterne sidder fast i og det? For den bliver jeg nødt til at skifte. Den er bukket på min... ;o/

Jeg er lidt usikker på om jeg kan skifte den plade selv. Jeg har vraltet lidt rundt på en autoophug plads og luret på de skrottede Golf'er, for at se om jeg kunne lure, hvordan den sidder på og det, men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan gøre det selv, er det svært???.. ;o)

• #6   12. mar 2003 Nej, den skal bare skrues fast med de skruer du piller ud fra den gamle, men du skal have fat i en popnitte tang, og lidt bredere skuer til at skrue lygterne fast med, du kan se den front på min koster ca 2000,- men den er rimelig let at sætte på. eller skriv hvis du har et problem så kan jeg da hjælpe dig.

Steffan

• #7   2. apr 2004 nogen der ved om howdi audi nobel opel har en hjemmeside?

• #8   25. apr 2007 http://www.hovwdiaudi.dk/

Kommentér på:
Jetta-front på Golf II

Annonce