2.434 visninger
|
Oprettet:
Jetta-front på Golf II {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har erfaring med at sætte en Jetta-front på en Golf II?? Hvad skal der til? Skal man tage på en skrotplads og skrælle en jetta, eller kan man få nye dele til det?
Hvor meget skal skiftes for at den kan sættes på?
Den 'plade' lygterne og kølerhjelmen sidder fast i nu, må skulle skiftes, da den passer til runde lygter, men kan køleren så være i, eller skal man skifte den også? Er det en meget stor operation????
Håber der er nogen der kan hjælpe!... ;o)
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
feb 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
Men jeg bor på landet og kører virkelig langt hver dag, i mudder og alt mulgt, så jeg vil gerne gejle lidt, men det skal stadig passe til mine behov... ;o)
jan 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 31
mar 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 5
du skal have fat i en popnitte tang da låsen til kølerhjelmen er nittet fast, og køleren skal lige løsnes fra den metal plade der holder lygterne ellers ikke noget særligt at skifte den. skriv hvis du har problemer så vil jeg prøve at hjælpe.
Steffan
feb 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
Jeg er lidt usikker på om jeg kan skifte den plade selv. Jeg har vraltet lidt rundt på en autoophug plads og luret på de skrottede Golf'er, for at se om jeg kunne lure, hvordan den sidder på og det, men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan gøre det selv, er det svært???.. ;o)
mar 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 5
Steffan
jan 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 111 Svar: 770
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 86
Jetta-front på Golf II