{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Anders C
Anders C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Newbi spørgsmål, 17/18 tommer+solfilm {{forumTopicSubject}}

Hej
Har trawlet foum igennem og læst andre indlæg om ovenstående, har dog et par spørgsmål, som jeg håber nogle kan hjælpe med...

Jeg har bestilt en Passat Variant 2,0 TDI, sort metallic med chrom tagræling. Planlægger at få sat vinterdæk på de medfølgende 16" stålfælge og så anskaffe et par alufælge (a8/rs4 replica) til sommerbrug.
Jeg synes jo egentlig, at et par 18" er mest tiltrækkende, men hvordan er det med dækstøj og "hæl og tå" problematik ? Er der væsentlig forskel, når man går fra 17 til 18".
Støj ved motorvejshastighed var en af de væsentlige årsager til at vi skifter vores ældre 306'er ud med en ny, og det er ikke aggresiv kørsel, der er i højsædet med 2 unger i barnesæder bagi... smiley
Er der forskel på kvalitet i et par fælge+continentaldæk købt ved feks "superbillig.dk", fremfor de replica'er man kan få ved VW-forhandleren. Der er vel en 3-4000 i prisforskel...

Med hensyn til toning af ruder, får jeg sat solfilm i bagrude og bagerste sidedører - kan man kigge ordentlig bagud, såfremt jeg vælger en 18% lysgennemgang?

VH
Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Newbi spørgsmål, 17/18 tommer+solfilm
  • #1   1. sep 2008 angående solfilm ville jeg sige 35% for at kunne kigge ordentligt ud om aftenen og kunne bakke i natte timerne og 35 % lys gennemgang er mørk nok, men det er jo smag sag

• #2   1. sep 2008 Den med solfilm - Jeg har den mørkeste standard film (5% lysgennemgang) og jeg kan ik se en skid når jeg bakker når det er mørkt.. Jeg tænder altid mit tågelys bagud og træder blidt på bremsen, for så er der nemli en smule lys:P

• #3   1. sep 2008 Anders : Jeg laver de Passater til hverdag , og du kan sagtens kører emd 18" uden profilen på dine dæk blir så lav at det er uudholdeligt .. MHT dæk er der jo mange forskellige slags indenfor continental, men tit og ofte kan de skaffes meget billigere end hvad sælgeren laver dem til ...

Vælger du 18% lysgennemgang kan du se bagud , dog bliver det self være når det bliver mørkt .

P-nille

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   1. sep 2008 Tak for jeres input. J
    a det er jo svært det det solfilm. Det skal siges, at filmen kommer op, så ungerne ikke bliver generet af solen, ikke så meget fordi faderen synes det ser godt ud smiley
    Men det er selvfølgelig bittert at indsætte 35% solfilm, for så alligevel at skulle sætte vores nuværende Fedtmule-solskærm med sugekopper op på bagruderne......

Kommentér på:
Newbi spørgsmål, 17/18 tommer+solfilm

Annonce