635 visninger
|
Oprettet:
Styling af Polo {{forumTopicSubject}}
Hej drenge.
Har lige anskaffet mig en polo 1,6 fra 96 med 16V kofangere på. Den har en meget fesen farve som er den der lysgrøn. Har haft mange idér om hvordan jeg skulle style den lidt op men er ikke kommet på noget rigtigt som jeg vil bruge. Vil hører jeres mening om hvordan i ville gøre det. Tænker på baglygter om de skal være mørke i det eller man grønne som man kan få så det ligner clean look, forlygter skal self være angeleys med crom eller mørke ? sideblink smooke eller klare ? Tyskerfælge i crom look eller momo corse black med crom kant ? Har ingen ide om hvilket "look" jeg vil kører på?
dec 2007
Følger: 1 Emner: 140 Svar: 351
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 259 Svar: 1.056
VIlle nok vælge chrome angel eyes, når bilen er "Lys" i farven.. emblem fri grill,
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 22 Biler: 7 Emner: 39 Svar: 846
th-line fælge på. så ikke noget angeleys gejl i bare nogen pæne nogen med de-lines så der kan være xenon i. derefter så få nogen stille og rolige baglygter på som ikke falder for meget i øjne. så kunne det være at få monteret klare blinklys derefter få lavet badboy på den og få sat Porsche håndtag på i krom eller mørk plast. det var bare lige en ide
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.615
SÅDAN!
Styling af Polo