{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Angeleyes eller klarglas? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have andre forlygter på dytten, og jeg overvejer enten angeleyes eller klarglas/facelift lygter - men jeg kan ikke rigtigt bestemme mig... Mange kører med angeleyes, og derfor er de ikke et sjældent syn - omvendt er klarglas std. på alle nye 206'ere...

Hvad ville i vælge?

Klarglas: http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-Peugeot/Peugeot-206/Serienteile-fuer-Peugeot-206/Peugeot-206-Scheinwerfer-H7-H7-neu-LINKS::2641.html

Angeleyes: http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-Peugeot/Peugeot-206/Tuningteile-fuer-Peugeot-206/Peugeot-206-Scheinwerfer-Angel-Eyes-CHROM-H7::2763.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angeleyes eller klarglas?
  • #1   11. nov 2008 kommer vel an på hvilken stil du vil lave med bilen.. begge er fede modeller.. men jeg ville nok vælge angel eyes

• #2   11. nov 2008 de klarglas synes jeg er fede, men de har desværre ikke DE linser hvilket jeg nok ville gå efter mht. eftermonteret xenon.

De angel-eyes er også cool, men som du selv skriver så drukner man i lexus lygter og angel eyes på gaden.

Synes nok egentlig at klarglas beholder bilens identitet (dog med henvisning til de nye 207), hvorimod angel eyes og lexus lygter passer bedst til bmw og lexus efter min mening.

Og så er prisen jo også ret forskellig smiley

• #3   11. nov 2008 hvis det var mig ville jeg se om jeg kunne finde nogle andre slags lygter angel eyes bliver sku brugt til formange biler efter hånde prøv at søg lidt rundt på nettet evt på franske sider er sikker på de nok skal have nogle fede lygter i frankrig der ikke er set herhjemme endnu

• #4   11. nov 2008 Takker for svarene - xenon er jeg ligeglad med, da jeg ikke har brug for det. Jeg kører kun 5-10% i mørke, og derfor er alm. halogen fint smiley

Mike N: Jeg har kigget efter special-lygter - problemet er bare, at de fleste af dem ikke er E-mærket, og derfor skal der udkæmpes en krig, for at få lov til at køre med dem :-\

• #5   11. nov 2008 tror godt du kan finde nogle der er e mærket men ved det ikke

• #6   11. nov 2008 inden du tænker på at købe noget ved carparts online...

det er det mest røvsyge firma på ebay, sender ikke de ting du bestiller HVIS de overhovedet sender, har fået trukket 2500 tilbage fra dem engang via paypal, + en anden gang hvor jeg købte noget, havde ikke set det var dem som solgte... ventede jeg 3-4 mdr på at få det hvor eg sendte mails til dem hver dag
    har givet dem 1 stjerne i alt.. lorte firma

Kommentér på:
Angeleyes eller klarglas?

Annonce