{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

airbrush {{forumTopicSubject}}

jeg er begyndt at overveje om man skulle igang med at airbrush lidt.. og jeg synes bare man skal springe ud i sådan nogle ting.. og jeg tænkte på.. hvad er det der giver det der sidste realistiske look?

f.eks. man har malet flammer, men hvordan kommer de til at ligne ægte flammer, for i starten kan man jo godt se det bare er maling.. er det en speciel lak?

på forhånd tak, steffen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  airbrush
  • #1   12. nov 2008 Det hele handler om øvelse! En fin airbrushpistol, skabeloner og en god airbrushmaling smiley

• #2   12. nov 2008 jo jo, men hvordan går de fra at ligne maling til at få den der realistiske overflade?

• kenneth ø
    kenneth ø Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 206
    #3   15. nov 2008 man lægger flere lag for at få dybden.............et flamme job kan sagtens have 10-15 lag...........det kan også laves med 2-4 lag

man laver også det som man kalder hotspots for at få mere lig i lakeringen

kaster du dig ug i det så kan du købe mike lavalee´s true fire kit der følger en DVD med som forklarer hvordan du skal gøre det

eller tag ned til en airbrush butik og få dem til at forklare dig lidt om hvordan du gør

• #4   18. nov 2008 du opbygger lag af farver... altså fra mørk til lysere farver... helst candy farver smiley skriv hvis du har andet du vil vide...

Kommentér på:
airbrush

Annonce