{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Har du Thansen potte?Fortæl din mening {{forumTopicSubject}}

Har du Thansen potte?Fortæl din mening smiley

Jeg var et smut forbi thansen i dag og faldt over deres sportspotter, som jeg syntes er til rimelige penge..
Er der nogen der har dem og kan fortælle deres mening omkring dem?
særlig blev jeg fristet af den der hedder bazooka.
link til dem alle: http://thansen.dk/products.asp?c=2237765690&n=1246111579

Jeg ved godt at remus osv er meget bedre, men prisen er også meeeeget højere, så drop med at skriv jeg ska give 500 kr mer og køb noget remus smiley

p.s ja jeg oprettede tråden for en time siden, men måske nye er kommet på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du Thansen potte?Fortæl din mening
  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.248
    #1   25. nov 2008 fik du ik nok svar da

  • #2   25. nov 2008 nej det vil jeg ikke mene..
    folk kommer med korte svar som jeg ikke mener er godt nok smiley
    syntes der bør være uddybelse i det, altså forklar hvorfor dårligt/godt smiley


  • #3   25. nov 2008 hej
    jeg købt en af ders dtm potte for 3 år siden og den er stadivæk ikke rust det enes som der rusten er hvor den bliv svejst på må udstøning potte er stadivæk fin og brøl i nu


  • #4   25. nov 2008 De dæmper jo ikke noget, de gir ingen fed lyd, de larmer bare, men ikke på den gode måde. Køb en kvalitetspotte, som du kan holde ud at køre med.

  • #5   25. nov 2008 tja en fra arbejdet har smidt sådan en bazooka på sin corolla 1.3 fra 83 mener jeg. den brummer sku det den skal... lidt for meget endda. plus den allerede har rustpletter. så behøver jeg vel ikke at sige mere smiley

  • #6   25. nov 2008 suzuki swift med th sportspotte larmer så meget i kabinen at det gør ondt i ørene det er min erfaring

  • #7   25. nov 2008 de larmer sgu bare, ikke noget kvalli-lyd

  • #8   25. nov 2008 yoko har du haft sådan et uds.?
    hvis ikk, så lad vær med at skrive smiley
    Jonas, hvordan brummer den, for meget i tomgang eller under kørsel..


  • #9   25. nov 2008 Drop thansen sports potter. har selv kørt med en og ja det er fedt den 1 uge, men så er det ikke sjovt mere for det er ikke fedt at lyde som om man giver den gass når man kun køre 50 km/t..

    Min ærlige meiing..

    Drop det billige lort. kig hellere på den blå avis og som det er en som sælger en ordenlig sports potte til billige penge..

    Du skal jo også være glad for den potte ugen efter..


  • #10   25. nov 2008 rimelig meget i tomgang, men det er jo smag og behag. og når man trykker så larmer den alt for meget, og ikke på den gode måde. DOG heller ikke det værste jeg har hørt. så til prisen synes jeg potten er fin nok. bare ikke noget jeg selv ville købe, men igen, smag og behag.

  • #11   25. nov 2008 har du ikke fået noget til dit hvide lyn smiley


  • #12   25. nov 2008 noget billigt skrammel det ikke holder længe også larmer de helt vild frem for hva en god sports potte gør den brummer i stedetfor

  • #13   25. nov 2008 Min gamle svoger har haft 2 på hans gamle 106 rally og den lød altså ikke helt ringe, og larmede ikke særlig meget i selve bilen... Det er jo bare et spørgsmål om ikke at sætte ophæng el lign der har kontakt til potten direkte på karossen... gummeophæng er vigtige der og mellempotter, evt også en grydesvamp i udstødningen... Det lyder altså ikke ringe... og så kan du næsten ikke høre det i bilen... Du kan jo også smide nogle flere resonansmåtter og lyddæmpene skum i hulrummene... Andet kan jeg ikke sige... De er sq gode nok til gennemstrømning

  • #14   25. nov 2008 Tak for dit svar Kim!
    Mener du at hvis potten rør karossen, så brummer det i hele bilen?


  • #16   25. nov 2008 okay tak
    det lyder sgu da okay ?


  • #17   25. nov 2008 jeg havde en på min gamle T4. Det gør jeg aldrig igen. Det larmer alt for meget til hverdagsbrug. Det endte faktisk med at jeg blev så træt af larmen at jeg afmonterede den igen efter ½ år og solgte den. På daværende tidspunkt var den allerede begyndt at ruste.

  • #18   25. nov 2008 havde en på min felicia og den lød godt, men den rustede over på lidt over et år,, ikke så fedt..

  • #19   25. nov 2008 den larmer alt for meget og lyder ikke som en ordentlig sportsudstødning bør gøre. Stil dig bare ned til den nærmeste hoved vej og lyt. Man kan høre det på lang afstand
    Du spurgte om det samme for et par dage siden og folk svarede dig det samme.
    Du få enormt meget respons på dine indlæg. Gider du ikke læse det folk skriver så lad være at spørge om det samme igen og igen.

    Du har tydeligvis bestemt dig for at en god potte ikke bør koste mere en 500 kr..
    Så må du jo købe en og gøre dine egne erfaringer som andre har gjort, men som ikke er godt nok til dig


  • #20   25. nov 2008 det fordi mange folk herinde har en tendens til at skrive alt negativt de kan skrive om thansen , og det får jeg intet ud af med mine tråde,
    nu er den her tråd jo ikke som de andre, det handler om folk ska skrive deres mening om deres potter fra thansen.. udfra det kan jeg så gå og tænke lidt over hvad jeg ska holde mig fra og omvendt.


  • #21   25. nov 2008 Ud fra denne tråd, går du vel IKKE ud og køber en potte fra T-hansen, men spare lidt mere op, og køber kvalitet i stedet.

  • #22   25. nov 2008 tja havde også en supersprint som rustede over på ca 2 år.. heller ikke fedt..

    men ville nu også mene du skulle ofre lidt mere,

    købte en fra hovwdiaudi i sommer som passede godt, siger ikke noget.
    op den kan holde ved jeg så ikke endnu.. pris 1050 med forsendelse


  • #23   25. nov 2008 man kan da få en universal rustfri isotta potte til 500......

Kommentér på:
Har du Thansen potte?Fortæl din mening

Annonce