{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb en std bil
  • #1   25. maj 2005 Købe den standard, så ved jeg at styling kommer at være som jeg vil have det!

• #2   25. maj 2005 Da jeg var færdig med min gamle Polo, sagde jeg at næste gang jeg skulle have en bil, skulle den være gejlet.. Alligevel endte det med at jeg købte en helt helt standard og startede forfra. Det var der to årsager til: 1: Jeg kunne lave de ting JEG ville have lavet og i den kvalitet jeg ville. 2. Det var svært at finde en Polo 6N2 som var gejlet.
    Men hvis man søger en anden bil, og man kan finde en der er gejlet, som man kan lide, og man har indtryk af at tingene er lavet ordentligt, så gør det. Du får alt udstyret MEGET billigere end hvis du selv skulle have lavet det hele...

• #3   25. maj 2005 Synes det er coolere at købe en standard, og så selv sætte sit præg på. Men det tage jo tid...

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 161
    #4   25. maj 2005 Ville helt klart købe en standard og så selv gejle den, for det første så bliver det gjort som man gerne vil have det.. og for det andet er det lidt federe at kunne sige man har gjort det selv, end at sige sådan var den da jeg købte den..

Men som msv S siger så kommer du ikke ret langt for 10000kr det er sku lidt dyrere end man lige regner med når først man kommer igang... Mere vil ha' mere du ved...

• #5   26. maj 2005 Køb en std. vogn...og gejl den selv.... for de den gejelde bil har næsten helt sikket fået nogle tæv..og som J &C K siger det går stærkt med at bruge penge når først du er statet...

Kommentér på:
Køb en std bil

Annonce