Rep af skørter - hvad gør man bedst? {{forumTopicSubject}}
Da jeg kom kørende idag ned af en lile bakke ud fra en supermarket var det vist mere skråt end jeg havde regnet med så fik lige klaret at buste mit for kofanger lidt, dvs på størrelse med en 2 krone, hvordan reparer man det bedst og med hvad, skal være noget materiale der er nemt at komme til, og har oz problemer i siderne :
http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/710057_l.jpg
ikke så godt et billed men hvordan lapper man det igen, havde tænkt at lime dem sammen inde bagfra ( men med hvad) og evt amere det med noget net fra f eks thansen er det godt nok?!?
og når det skal males hvad skal ejg da bruge? plastic grunder eller? gerne forklare processen, er det bedst at købe maling i små sprayflakser ( hvis hvor kan jeg få det med spec farvekode)
eller kan det bedre svare sig at købe et "hobbY" spraygun og en del farve ved siden af...
håber i kan hjhæpe mig og svare på nogle af mine mange spørgsmål
sep 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 180 Svar: 799
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 56 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
maj 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 239 Svar: 903
gider ikke gi en formue for det da det sikkert sker igen haha....
men nogle ider hvad jeg gør - og hvor kan man købe en god malepistol henne?
okt 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 1.434
maj 2007
ved problemet på billedet ahr jeg tænkt mig at smørre noget spartel ( glasfiber) i jævn over det hele på bagside, derefter ligge en måtte i, også noget ovenpå, og derefter slive og spartle det på ydersiden er det sådan det skal gøes eller?
og angående sprøjtepistol så skal det oz være en der duer nogen lunde, en god gun er vel det halve arbejde
maj 2007
jan 2003
Følger: 94 Følgere: 94 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 130
Rep af skørter - hvad gør man bedst?