{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedometer peugeot 205 1,9
  • #1   24. feb 2009 1 hvorlangt går km/t skalaen på 1,4 og hvorlanft på 1,9?
    2 nu hvor du spørger her tror jeg ikke lige du skal give dig i kast med det

    men intet er umuligt det umulige tager bare længere tid


  • #2   24. feb 2009
    Rune L
    1 hvad har det med sagen og gøre ?

    2 hvad mener du med det, har mit skildt ad, det jeg spørger om er bare om nu der var nogen der har rodet med det for det ville jo gøre det noget nemmmmmmere for mig
    for så jeg fri for og side og måle ud hvad alle de forskellige stikben er til...


  • #3   24. feb 2009 det er vel 2 forskellige skalaer de gøre efter ikke det ene går vel til 160 og det andet til 240 eller noget i den stil der i ser jet et problem men i det andet mener jeg bare at sevlføledi kan det lade sig gøre

  • #4   24. feb 2009 tror mit går til 180ca..

    men den laver vle det selv om der hvvvvor kabletgår ind,
    for der kan da ikke rigtig være forskel på spedometrer drevet i gearkassen,

    men jeg er klar over at jeg sel v skal trække ledninger også fordi min jo ikke har følere til olie tryg og temp,

    men jeg mangler bare et dirgram og nogle stik der passer på gti speedometer smiley


  • #5   24. feb 2009 ok du skal ikke regne med at skalaerne passer sammen men det er ja en vane sag at køre med så. prøv om du ikke kan finde nogle pug forums det er ved at være længe siden jeg havde 205 så er lidt rusten men det kan jo også måles ud det hele det ville jeg nok vælge

  • #6   24. feb 2009 Jeg kunne forstille mig at på dit nye speedo at der vil være korter afstand imellem tallende på dit speedo så den vil vise forkert når du sætter den til..

    En 1.4 køre jo ikke lige hurtig ved 5000 omdr. son en 1.9 gør hvilket vil sige en 1.4 vil køre med højre omdr. ved en højere hastighed i forhold til en 1.9 og så vil dit speedo vise forkert.

    Jeg tager måske fejl?


Kommentér på:
speedometer peugeot 205 1,9

Annonce