{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Montering af sideskørter på E36 cab {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg er igang med et "mindre" projekt med min 325i E36 cab, og jeg vil så have monteret sideskørter.. Og jeg står med 3 forskellige muligheder, har lidt svært ved at vælge, og den ene ved jeg ikke engang om er mulig, så lidt råd på vejen vil ikke skade smiley


1. Lime sideskørtet på, derved bliver kanten synlig.
2. Lime sideskørtet på, spartle det ind i karossen, selvfølgeligt med måtter osv - Men et sideskørt der er flækket i samlingen, ser jo dybt åndssvagt og amatøragtigt ud.
3. Lime sideskørtet på, og i overgang mellem sideskørt og panel, ligger man en fuge i toppen, af det overskydende rudelim, som kommer op. Men er dette muligt, og vil det holde?

Håber på et par fornuftige svar, og hvad I evt har gjort, eller vil gøre, hvis det er jeres vogn, det skal gå ud over..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af sideskørter på E36 cab
  • #1   1. mar 2009 Det der ser super ud, men hvad har du gjort ved den bette sprække ved døren? Den ser ikke ud til at være spartlet ind i panelet?

  • #2   1. mar 2009 Det ser super ud.. Men er satme bare bange for, at det vil flække på et tidspunkt.. Og det vil satme se ærgeligt ud..

    Men det med at lime på, at trække en fuge med det overskydende lim, som man kan få presset op, er det mon noget der dur?


  • #3   1. mar 2009 tjaaa jeg plejer at købe et komplet sæt clips, ..og nye gummilister til mine, .. og bore hullerne i panelet så passer det hele 110% og tager ingen tid at montere...

  • #4   1. mar 2009 du kan godt lime det, .. og der behøver ikke komme noget overskydene lim op hvis du limer det ligen under Folden " kanten på panelet... og køre hele vejen hen, med en go pølse ,så det lige passer når du trykker det på, at den klemme på pølle... og så sætter noget tape hen over til at holde det fast, men det blir aldrig så lækkert som når du clipser det.

  • #5   1. mar 2009 Det var selvfølgeligt også en mulighed, ville bare gerne undgå den revne.. Men på den anden side, er det andet jo en del mere sikkert smiley

  • #6   1. mar 2009 hvad er det for en kant du mener ?

    det ser mere prof ud hvis man gør det rigtigt, at spartle ind ligner thansen i længden... min mening..

    hvis du montere det rigtigt med clips, ny gummi liste osv. ser det jo pænt og rigtigt ud. istedet for der er lidt lim klatter hist og pist.


  • #7   1. mar 2009 tror jeg gav 149 kr for komplet clips sæt, .. og hvis man vil kan man købe boreskabeloner til 99 kr ca.

  • #8   1. mar 2009 Den kant der vil blive mellem karossen og skørtet.. Synes ikke det ser vanvittigt pænt ud, derfor ville jeg gerne have det cleanet.. Men det er også bare pisse ærgeligt, hvis det flækker 3 uger efter, bilen har fået en komplet lak..

  • #9   1. mar 2009 jeg har gjort sådan med mine sideskørter at i den kant gav jeg den sealer, så det blev lækkert, dog har maler lavet et eller andet mærkeligt så det ligner der er små revner i lakeringen på fugen smiley mega ærgeligt... så jeg ville nok også bare gører det der med klips... for det kommer da ikke til a flække eller noget andet

  • #10   1. mar 2009 sealer? Hvad er det for noget lir?

    Men tror du ikke, at det evt er fordi lakken ikke kan binde på "sealeren"?


Kommentér på:
Montering af sideskørter på E36 cab

Annonce