{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  V-maxx Gevind undervogn
  • #1   15. mar 2009 Syntes de holder fint, og er tilpas hårdere.. Har haft 5 sæt at dem i forskellige biler, Passat, Golf 3, Golf 2´ere og golf 1. Og er endnu ikke blevet skuffet.. Desuden er prisen jo billig..

• #2   15. mar 2009 Har også haft sættet... Fungerer fint, ingen problemer...

• #3   15. mar 2009 har haft den på min corsa.. ingne brok herfra rigtig lækker undervogn

• #4   15. mar 2009 Billig undervogn, God holbarhed ved efterbehandling, Hårdhed 1-6 = 4 1/2.... efter min mening..

Men fortryder lidt at jeg ikke gav 2-3 kilo mere, for noget ekstra godt, som måske gav lidt mere comfort.

• #5   15. mar 2009 Brug evt søge funktionen ? Der er efterhånden en del der har spurgt om samme ..! smiley Ikke ?

Ozan - Hmmm .. Det er gevind ? Det er ikke MENINGEN der ska være komfort unge mand smiley ! Det er vist en del a pointen .. Jeg ville godt nok blive skuffet hvis min undervogn fik bilen til at køre som en eller anden fransk pis dåse ? (; heh ..

• #6   15. mar 2009 Luffe > Der er nu lavet en del gevindundervogne som er lavet til folkd er kan lide lidt komfort... Personligt kan jeg bedst lide at undervognen er hård som gokart, når den er lav...

• #7   15. mar 2009 Jeg har lige købt en sprit ny Koni Gevind, justerbar i højde og hårdhed for det samme som en vmaxx og supersport koster. Købt i butik endda! I Danmark!

smiley

• #8   15. mar 2009 Hey Mange tak for de Hurtige svar.

Simon M- 5 gnage det var ikke så lidt. har du prøvet og skrue på dem efter du har kørt med dem i noget tid så?? kan det lag sig gøre?? tænker på alt det salt og skidt der ryger på dem?

Ozan Y- okay ja den skal vel også være lidt hård vis den skal ned og ligge over dækkene:) men er vel ikke så slemt så man kan mærke vær sten på vejen?

-\\Luffe//- nu jeg ikke den skarpeste til det forum værk her men prøv du og søg efter noget med V-maxx undervogn i forum?? jeg fandt ikke noget:)

Das Maus!- ja det lyder jo billgt men vil du af med hvor henne du har købt det til den pris??

Kommentér på:
V-maxx Gevind undervogn

Annonce