{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Lakering af König Chromefælge - ideer? {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri!!

Jeg har fået fat i nogle billige 20" König Blix 3 fælge..

grunden til at jeg fik dem billigt, er at de er begyndt at korrodere.. dette er til gengæld også det eneste de fejler, og de er jo snart for dyre til bare at smide ud.. smiley

Så jeg regner med at de skal lakeres.. men jeg kan ikke helt beslutte mig for hvordan de skal males..

jeg har overvejet at male dem sort (evt. i bilens farve) og så med en blank kant.. men det er efterhånden også så "almindeligt"..

man kunne også give dem en tynd rød kant, der bare lige markerer..

Har i ellers nogle ideer? og kan i evt. selv finde ud af at male, må i også meget gerne sende en PB.. smiley

bilen de skal monteres på er en Audi A4 (B5) fra 1996, bilen er Vulkansort metallic og er generelt mørk ellers (tonede ruder, mørke blink - ingen ckrom nogen steder)

her er lige et billede af fælgen som den så ud af ny:
http://www.konigwheels.com/images/470_b.jpg

men ja.. forslag er meget velkomne!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af König Chromefælge - ideer?
  • #1   24. mar 2009 Hvis der evt. sidder en photoshop-haj herinde, må i også meget gerne prøve at "omlakere" billedet.. smiley

  • #2   24. mar 2009 det rigtige chrom maling er alt for dyrt.. og en om-forchromning koster også kassen.. (fik et tilbud fra et firma i polen.. det blev ca 12000kr for de 4 fælge)

    Desuden synes jeg chrome er lidt for "bling bling"..


  • #3   24. mar 2009 tror klart sort med rød kant ville være fedest... Og kan ikke anbefale krom, de skal rengøres hver 3 dag, havde selv 20 tommer på min ranger, men efter et stykke tid ville jeg helle have haft de bare var grå..

    Men sort med rød kant, tror det vil være super efter min mening smiley


  • #4   24. mar 2009 ville male dem matsort kunne se meget godt ud tror jeg

  • #5   24. mar 2009 Efter min mening er sorte fælge til en sort bil, no-go.. syntes det går for meget ud i et, også selvom du maler en rød streg på.. hvad med en sølv lakering, hvor de så bliver poleret.. eller lys grå??

  • #6   24. mar 2009 iøvrigt så er det bare nogle sindssygt fede fælge!!

  • #7   24. mar 2009 /* Kofoed *
    Det er også det jeg har mest hang til lige pt.. og så male fælgene enten matsorte eller i vognfarven..

    /Kenneth M
    Er bange for at de falder for meget ud i et med bilen hvis de bare er matsorte.. de er jo trods alt ret store.. smiley

    /F-S .
    Ja har du muligvis nok ret i.. jeg har bare kigget på det chrome maling fra Alsa-paints.. og det er ihvertfald svinedyrt.. men ja uanset hvad så bliver de ikke chrom igen.. så skulle det da være sort-chrome.. smiley

    /René A
    Har også overvejet bare at lakere dem sølv.. men synes måske også det er lidt "synd" når man nu har muligheden for at gøre dem lidt specielle, når de nu alligevel skal lakeres.. (gir dig ret i det du siger med sort i sort.. ellers så var de for længst blevet malet.. det er netop derfor jeg er i tvivl)



  • #8   24. mar 2009 hvad med bare at få dem glasblæst og så polere op, så de står rigtig "tysker" højglanspoleret.

  • #9   25. mar 2009 /Thorbjørn

    du har ret, det ser også rigtig fedt ud.. men tror bare de bliver mega svære at holde "rene"..


  • #10   25. mar 2009 egentlig ikke. Polere dem giv dem noget nanocover og så skyld dem over når de er beskidte

Kommentér på:
Lakering af König Chromefælge - ideer?

Annonce