{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Ang. splitfælge {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Har lige købt mig et par splitfælge i tyskland.
AC Schnitzer 17". De er utrolig flotte og ny-polerede på fælgkanterne. Det eneste der undrer mig er at selve den polerede ring af ydre fælgkant er en lille smule anderledes end den på de andre fælge. Det er en nyere ring som skulle være sat på og den er original.

Man kan ikke se forskellen med mindre man virkelig kigger godt efter. Diameteren er 1,5mm større på den ene, og formen er lidt mere skarpkantet i detaljerne.

Er det normal at de polerede kanter kan variere en lille smule i udseende?? For ellers nytter det jo ikke at købe en enkelt ny..

(Kender i ikke det når man først har stirret sig fast på det??)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. splitfælge
  • #1   25. mar 2009 hmm normalt ikke nej, men der blir tit brugt andre fælgkanter på splitfælge, hvis de blir smadret, bla. oz osv fordi de er nemmere, og billigere at få fat i , istedet for eks. ac schntizere... har selv mine org. kanter på endnu, har set nogen med oz kanter, de ligner ikke helt mine, men tæt på

  • #2   25. mar 2009 Det er heller ikke fordi der er den vilde forskel, (havde aldrig set det hvis de sad på en bil) men jeg har det bare med at stirre mig fast på sådanne detaljer. Er der nogen i Danmark som sælger kanter egentlig??

  • #3   25. mar 2009 neej ikke rigtigt, men man kan skaffe org. ac schnitzer kanter hjem, men det er svært, og Dyrt... ac schnitzer skal fandme have alverdens numre, som om det er guldbare de har solgt... bare da jeg sku ha 4 center kapsler, skulle de have type numre fra fælge, og man sku nærmest godkendes til at få dem, men fik dem via koed

  • #4   25. mar 2009 Det var lige godt sørens til besvær.. Jeg ville være ligeglad om det var schnitzers egne eller OZ. Bare alle 4 var ens. Forøvrig skrev sælger at alle 4 kanter er orig. OZ, men at de kan variere lidt. Schnitzer er vidst OZ mener jeg..??

Kommentér på:
Ang. splitfælge

Annonce