{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skift af bagsæder
  • #1   8. apr 2009 mener ikke de passer primeraen er bredere

• #2   8. apr 2009 hmm.. okay.. ØV.. ville ellers rigtig gerne ha det armlæn.. til dels fordi så ku jeg få lavet basporte bag armlænet så trykket fra bassen ku komme fra bagagerummet og ind i kabinen.. og selvfølgelig oz fordi det er lidt federe med lidt komfort til dem bagi

• #3   8. apr 2009 hov... lidt delte meninger... tjaa.. men ville godt høre fra en der var helt sikker, evt selv havde prøvet? for er sku lidt surt at købe et bagsæde for at finde ud af det ikke passer..

• #4   8. apr 2009 prøv at spørge en der har en primea og hør om målet på breden af sædet hvis breden er der så tror jeg på det ellers kan en møbelpolstre hjælpe dig med progekten med at etv lave hul i org sædet har set det et par gange i sverige og norge

• #5   8. apr 2009 trussen>> jo måske.. men jeg har bare ikke reservedelnummer på sæderne hverken til almera eller primera.. hvor ku jeg evt finde det..? og go ide med at spørge.. sp hvis en af jer der læser inlægget har en primera, ku i så overtales til at båle bredden og højde på bagsædet (ryglænet) og bredden og længden på bagsædet (det man sidder med røven på)...?

Kommentér på:
skift af bagsæder

Annonce